OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
GetCompliant levererar en molnbaserad mjukvara / app som ger företag inom retail - och restaurangbranschen bättre koll genom att digitalisera sina papper och checklistor.
GetCompliant används i dag av drygt 15 000 användare hos nordiska kedjor som
Pressbyrån, Coop och Espresso House.
De är i dag 11 personer, fyra av oss sitter i Stockholm vid Hornstull. Nu behöver de
förstärkning med en supportperson till Stockholmskontoret!
GetCompliant är del av Mapal-gruppen med huvudkontor i Madrid och ingår i ett
internationell koncern.
Om dig:
Du har koll och gillar ordning och reda. Du är social och det är ett extra plus om du harerfarenhet av servicebranschen - kanske har du jobbat på golvet i Coop, Espresso House eller Pressbyrån? Engelska är inget problem för dig. Du har datorvana, mobilvana, ett prestigelöst sätt och gillar att jobba.
För att trivas i rollen behöver du vara : Serviceminded, pedagogisk, ha tålamod, lösningsinriktad samt kunna svenska och engelska i både tal och skrift.
Arbetsuppgifter
I supporten: Hjälpa användare som hör av sig till GetCompliant via telefon och e-post kring hur de använder systemet. Logga ärenden i vårt supportsystem (Zendesk) och följa upp dem. Det finns även andra administrativa saker vi behöver hjälp med utöver support, exempelvis att fylla GetCompliant med kundernas innehåll/uppsättningar. Men det tar vi när du har svart bälte i support.
Vad du får tillbaka
Du får jobba med driftiga och engagerade kunder som Pressbyrån, Coop, Espresso
House m.fl och får en kick när du hjälper våra användare i deras vardag.
Du får hands-on erfarenhet av att jobba i ett litet och bra team i bolag som går från
startup till världsledare.
Marknadsmässig timlön.
Hög frihetsgrad och motsvarande ansvar och uppskattning från dina kollegor.
Övrigt:
Vi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.
Ansökan eller frågor kring rollen eller processen kan riktas till philip.akesson@happyboss.se