OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
GfK Sverige AB ingår i GfK-gruppen som är ett av världens ledande marknadsundersökningsföretag med verksamhet i över 40 länder.Vi är totalleverantörer av undersökningsbaserad marknadsinformation inom områden som koncept- och produktutveckling, kvalitetsutveckling, varumärkesutveckling och marknadskommunikation.Vi arbetar med såväl kvalitativa som kvantitativa metoder och tack vare vårt omfattande nätverk är internationella undersökningar en av våra specialiteter. Vi söker nu en supervisor till telefoncentralen på Custom Research i Lund, vår division för skräddarsydda undersökningar.På Custom Research arbetar vi som konsulter med att förse våra uppdragsgivare med marknadsinformation med hjälp av marknadsundersökningar.Befattningen Befattningen ingår i en grupp om totalt fem personer.Tre av dessa är supervisors som enligt ett fastställt schema delar veckans kvällar och helger som arbetsledare i telefoncentralen.Samtliga supervisortjäntser är heltid (100 %).Din uppgift är att arbetsleda och handleda intervjuarna på ditt arbetspass.Du kommer också att bearbeta/koda de genomförda intervjuerna samt jobba med utvecklingsarbetet i telefoncentralen.Din bakgrund Du får gärna ha erfarenhet från liknande arbete samt intervjuarvana.Vidare ser vi gärna att du har goda kunskaper i engelska samt Microsofts Officepaket.Du får gärna vara nyutexaminerad. Dina egenskaper Telefoncentralen hanterar en mängd olika projekt samtidigt.En viktig del av arbetet är att säkerställa effektivitet och kvalitet vid genomförandet av dessa.Vi vill därför att du har: . förmåga att arbeta självständigt . förmåga att hålla dig informerad om många projekt . förmåga att motivera och ge kritik på ett konstruktivt sätt . lätt att uttrycka dig på svenska språket.. förmåga att hantera stress