OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill gigga några dagar i en service desk i centrala Skåne.
Vi söker efter dig som gillar att ge kunder service, vara den som har koll på läget och älskar IT!
Dina arbetsuppgifter är att ta emot samtal och mejl från kunder och hjälpa dem på bästa sätt. Exempel på vad du kommer göra dessa dagar är:
- Felsöka, installera applikationer och hantera beställningar
- Ta emot ärenden och administrera i ärendehanteringssystemet.
De tekniska områdena du kommer arbeta med är:
- Windows 7/10
- Citrix
- Outloock och Exchange
- Active Directory
- MS Office
- Nätverk (TCP/IP, DNS, DHCP)
- Skrivare och skrivarhantering
- Hårdvarurelaterade fråga
Uppdraget är på 2,5 dag och det är fördelaktig om du har körkort då orten är lite svår att nå med kollektivtrafik. Ett stort intresse för IT och erfarenhet av sevicedesk är meriterande men inte ett krav.