OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
En framgångsrik servicedesk i centrala Malmö behöver nu utöka sitt 1st line team med just dig! Arbetet är den bästa kombinationen Service, Administration och såklart IT. För att lyckas är det viktigt att du är lösningsorienterad och har ett stort intresse för IT.
BESKRIVNING AV ARBETET
Du kommer att ge högklassig service till kunder via både telefon och mejl. Det är ett högt tempo och allt du gör ska hålla hög kvalitet. Som servicedeskagent är du en viktig spelare för att kunden ska bli nöjd. Du drivs av att hjälpa användaren på bästa sätt och värdesätter goda kundkontakter. Den administrativa delen är stor och dokumentation av ärenden är ett naturligt inslag i det dagliga arbetet. Såklart är allt relaterat till IT, därav vikten av ditt genuina intresset för just IT/ teknik. För att nå bästa framgång i teamet hjälps ni åt och samarbetar!
ERFARENHET OCH TEKNISK FÖRSTÅELSE
Ett krav är att du lockas av kombinationen av just Service, Administration och IT. Vi ser gärna att du har en IT-utbildning i grunden, men har du ett stort intresse för IT räcker detta. Kanske har du arbetat med IT-support tidigare. Nedan punkter är bra för dig att ha koll på:
- Windows 10
- Citrix
- Outlook och Exchange
- Active Directory
- MS Office
- Nätverk (TCP/IP, DNS, DHCP)
- Skrivare och skrivarhantering
- Hårdvarurelaterade frågar
- M365
Viktiga egenskaper är: analytisk, noggrann och strukturerad.
Förutom att detta är ett utmanande jobb i en servicedesk i världsklass så kommer du också få fantastiska kollegor!
Välkommen in i gänget!