OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer bli en viktig medarbetare i ett team som främst ansvarar för löpande avtalsregistrering och hantering av våra back office-system. Uppgifterna utförs enligt uppsatta processer och rutiner men det finns även utrymme - och vi uppmuntrar - till att ta egna initiativ som kan leda till förbättringar. Våra säljare är vår främsta motpart men direktkontakt med kund sker också.
Teamet består av fem personer som alla arbetar tillsammans mot våra mål även om den största delen av uppgifterna utförs självständigt. Vi förutsätter att du har god kommunikations- och samarbetsförmåga.
Om oss
Vi skulle kunna skryta om våra gemensamma frukostar, träning på arbetstid, kortare arbetsdagar under sommaren, fina kontorslokaler i Gårda, roliga kickoffer och event… Men det vi är allra mest stolta över hos oss på Creditsafe är vår personal! Engagerade medarbetare som gör att ingen dag blir den andra lik. Vi är otroligt stolta över energin och gemenskapen som finns bland våra kollegor - det är något att skryta om.
Vem är du?
Vi söker dig som är noggrann och förstår vikten av bra administration inom ett företag. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter (även om det såklart är meriterande), det viktigaste för oss är att du är strukturerad och har en god social förmåga. Du kan hantera intensiva perioder utan att tumma på kvalitén och har god datorvana, talar och skriver svenska flytande samt har goda kunskaper i engelska. Norska och/eller danska språkkunskaper är meriterande men inget krav.
Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Övrig information
- Tillträde så snart som möjligt efter 23 augusti
- Arbetet är på heltid med kontorstider
- Tillsvidareanställning som föregås av sex månaders provanställning
- Fast månadslön
På grund av semestertider så kommer ingen återkoppling ske förrän tidigast vecka 31. Vi ser gärna att just du skickar in din ansökan så snart som möjligt ändå. Välkommen!