Gillar du service och vill jobba med avtal?

Arbetsbeskrivning

Är du utåtriktad, gillar att jobba med andra och har god systemvana? Vi på avtalsadministration är ett glatt gäng som jobbar med fokus på kvalitet, utveckling och service!

Stämmer detta in på dig? Sök idag!

Ditt nya jobb
Vi på Anticimex strävar efter att arbeta enhetligt och leverera samma goda service till alla våra kunder därav har vi en central funktion som administrerar avtal för samtliga Anticimexkontor runt om i landet. Du är med och bidrar till att alla våra företagsavtal skapas med hög kvalité till lokala kontor. Under 2019 går vi in i ett nytt affärssystem vilket innebär implementering av nya processer där du kommer att vara med och bidra. Gruppen avtalsadministration består av totalt 13 personer. Tjänsten är tillsvidare och på heltid.

Du är placerad på vårt fina huvudkontor i Liljeholmen, Stockholm - kika gärna in: https://goo.gl/maps/pJthghPdgMm

Vi erbjuder dig
- En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
- En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
- Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
- Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi tror starkt på att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.

Vem är du?
För att passa in hos oss så är du en utåtriktad, glad och driftig person! Kanske är du i början av din karriär och har viss administrativ erfarenhet och vill nu utvecklas och sätta dig in i olika problemlösningar. Du har stort intresse för olika system och har lätt för att lära. Du kan hantera mycket information samtidigt och jobbar gärna med deadlines. Vidare så är du noggrann och vill alltid leverera i tid och med hög kvalitet.

Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 18/11-18, men helst så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kreditchef Daniel Widberg på 08-517 633 46 daniel.widberg@anticimex.se.

Har du tekniska frågor gällande ansökningsförfarandet, eller har problem med att bifoga ditt cv kontakta support@webcruiter.se

Sök jobbet här:
https://www.webcruiter.no/WcMain/AdvertViewPublic.aspx?oppdragsnr=3960744371&culture_id=SV&company_id=83873&link_source_id=0

Välkommen med din ansökan!

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 5 500 anställda i 17 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2017 en sammanlagd omsättning på ca 6 miljarder kronor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karl-Erik Jonsson
070-628 22 09
Jörgen Nilsson
0709-150047
Jörgen Nilsson
044-790 64 04 0709-50047
Alexander Storckenfeldt
08-517 634 08
Malin Brygg
076-8844259
Peter Johnsson
0510-214 61
Torbjörn Palm
0708-19 00 42
Karl-Erik Jonsson
070-628 22 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Anticimex AB KARLSKRONA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 18 oktober 2018

Besöksadress

Tennvägen 1
None

Postadress

None
KARLSKRONA, 37150

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024