OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 7000 anställda i 19 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2019 en sammanlagd omsättning på ca 8 miljarder kronor.
Är du utåtriktad, gillar att jobba med andra och har god systemvana? Vi söker nu dig som vill jobba med fakturering i ett nytt team på Anticimex huvudkontor. Du kommer att ha fokus på kvalitet, utveckling och service!
Stämmer detta in på dig? Sök idag!
Ditt nya jobb
Vi på Anticimex strävar efter att arbeta enhetligt och leverera samma goda service till alla våra kunder därav har vi en central funktion som fakturerar och svarar på fakturafrågor för samtliga Anticimexkontor runt om i landet. Du är med och bidrar till att vi fakturerar alla fakturajobb med rätt pris, rätt information och på rätt kostnadsställe. Du och ditt team arbetar tillsammans för att ge våra regioner bästa service. Tjänsten är tillsvidare och på heltid.
Du är placerad på vårt fina huvudkontor i Liljeholmen, Stockholm – :Kika in!
Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi tror starkt på att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.
Vem är du?
Vi vill att du har erfarenhet från kundkontakt och för att passa in hos oss så är du en utåtriktad, glad och driftig person! Kanske är du i början av din karriär och har viss administrativ erfarenhet, meriterande om du har jobbat med fakturering eller andra ekonomiuppgifter. Du har stort intresse för olika system och har lätt för att lära. Du kan hantera mycket information samtidigt och jobbar gärna med deadlines. Vidare så är du noggrann och vill alltid leverera i tid och med hög kvalitet.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 16/4-21, men helst så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kreditchef Daniel Widberg.
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman
Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl