OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som administratör/arbetshandledare är du verksamhetens administrativa assistent. Detta innebär att du har ett nära samarbete med verksamhetsansvarig. Du sköter bland annat schemaläggning, bemanning, dokumentation och den dagliga driften i verksamheten. Du stöttar våra boendestödjare och följer upp våra ärenden med biståndshandläggare. Du kommer göra kontroller och ta hand om uppstartsmöten med nya kunder.
Vi vill att du är social, glad, självständig, ansvarsfull, samarbetsvillig och har lätt för att kommunicera i tal och skrift.
Du är van att ha många bollar i luften och är stresstålig, flexibel och lösningsorienterad.
Du behöver ha en socialförmåga att skapa och upprätthålla professionella och utmärkta relationer till både kunder, närstående, medarbetare och samverkanspartners.
Vi ser gärna att du har arbetat som administratör, samordnare eller liknande inom boendestöd, hemtjänst eller verksamhetsområde funktionshinder och/eller socialpsykiatri. Har även erfarenhet av schemaläggning.
Körkort och bil är önskvärt.
Rekryteringen pågår löpande och vi kommer lägga stor vikt på dina personliga egenskaper.