OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Inhouse en trevlig receptionist till en av Sveriges ledande koncerners huvudkontor.Företaget som är en av Sveriges främsta aktörer inom konsumentprodukter sitter i trevliga lokaler i centrala Stockholm.Du kommer att vara anställd av oss, Inhouse, och uthyrd till kunden under minst sex månader med chanser till förlängning . Du kommer att serva företaget internt såväl som externt vilket bland annat handlar om att svara i telefon och ta emot besökare.Du kommer också att sköta bud och postsortering samt en del administrativa göromål. Bakgrund Vi söker dig som har arbetat som receptionist tidigare eller har annan serviceerfarenhet.Du tycker om ordning och reda, och har ett naturligt trevligt bemötande mot kunder såväl som medarbetare.Som person är du social, trevlig och prestigelös och tycker om att skratta mycket på jobbet.Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och har goda kunskaper i Officepaketet.Du har ett sinne för service och har lätt för att prioritera. Övrigt Arbetstiden är 12.15-17.30. Vi söker i första hand dig som är intresserad av att arbeta fem dagar i veckan men är även intresserad av att komma i kontakt med dig som vill arbeta 3-4 dagar i veckan.Ange i din ansökan om hur många dagar du är intresserad av.Låter denna tjänst intressant är du välkommen att ansöka via www.inhouse.se - se under lediga tjänster.Urval kommer att ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013