Glädjespridande kundkoordinator

Arbetsbeskrivning

Får du precis som oss ett hejdundrande magpirr när en ny kundförfrågan trillar ner i mailkorgen? Är du personen som ständigt sprider glädje och får andra att må gött? Eller är du helt enkelt riktigt bra på att skapa grymma kundupplevelser?

Då har du hittat ditt drömjobb (och ett gäng likasinnade filurer)! På Sustend hjälper vi människor och hus att må riktigt bra. Det lyckas vi så väl med att vi nu ska förstärka vårt redan skarpa serviceteam med en kundkoordinator som ska ge våra kunder upplevelser i världsklass.

Rollen

Du kommer med försäljningschef Maria i spetsen att ingå i Sustends växande serviceteam - som är den första kontakten kunden har med Sustend. Du kommer att vara en viktig länk mellan vårt team och produktionsteamet som arbetar tätt ihop. Eftersom vi har bestämt oss för att skapa de bästa kundupplevelserna i hela branschen kommer du att få vara med överallt i företaget för att skapa glädje och se till att kunderna är galet nöjda. Detta är en storsatsning hos Sustend där du blir en nyckelspelare!

Du kommer bland annat att:


         Ta emot alla inkommande kundförfrågningar och ringa upp kunderna för behovsanalys
         Skapa offertkalkyler och offerter samt skicka dem till kund
         Bemöta kunders olika frågor
         Göra kunduppföljningar via telefon
         Boka in uppdrag och samordna med produktionsteamet
         Följa upp kunder och avslutade projekt
         Delta i utvecklingen av våra sälj- och serviceprocesser






Då rollen är helt ny kommer du att ha stor påverkan till hur rollen utvecklas. Som med mycket annat vi gör så bygger vi gemensamt och utvecklar rollen kontinuerligt och utifrån dina styrkor. Vill du bli en kundupplevelse-guru? Eller kanske lära dig allt om tegelfasader? Tillsammans löser vi det.





Vem är du?

Vi söker dig som gärna är i början av din karriär och har minst en gymnasieutbildning i bagaget. Ett önskemål är att du har tagit del av interna sälj- och/eller serviceutbildningar. Vidare ser vi att du har arbetat inom reception och/eller kundtjänst tidigare och är mycket van vid att använda telefon som arbetsverktyg. Har du dessutom arbetat med försäljning och/eller i en koordinerande administrativ roll är det meriterande. Du tycker dessutom att det är kul att arbeta i system.

Din personlighet är väldigt viktig för oss. För att du ska trivas hos oss och för att vi ska må bra och ha roligt tillsammans ser vi att du är en ödmjuk person med en lättsam inställning. Du är nyfiken och lättlärd samt har en sann passion för det du gör.

Brinner du för service och relationer, har lätt för att anpassa dig till nya situationer samt ett stort driv och fokus på det viktigaste vi har – kunderna? Är du dessutom lyhörd för kundens behov och duktig på kommunikation kan du vara helt rätt för oss!





Vårt erbjudande

Trots väldigt blandade bakgrunder och intressen är vi helt överens om en sak: det viktigaste är att ha roligt! Detta fokus tillsammans med vår starka sammanhållning, unika syn på utveckling och en organisation där alla får briljera gör Sustend till en arbetsplats utöver det vanliga. Vi har struktur, material, verktyg och rutiner som kommer hjälpa dig i ditt vardagliga arbete och här erbjuds du konkurrenskraftig lön, livsförenklade förmåner och möjligheter till delägande.





Om oss

Vi tycker att de flesta fastigheter förtjänar betydligt mer omtanke och resurser än de får idag. Därför grundades Sustend med en tydlig vision: vi ska få hus att leva! Inte bara överleva med och näppe, de ska leva upp till sin fulla potential och ta väl hand om denna och många framtida generationer. Med ett engagerat team och smarta tjänster kan vi erbjuda ett helhetsupplägg som gör våra kunders liv riktigt behagligt. Våra huvudområden är Underhållsplanering och Projektledning men vi stannar inte där: vi erbjuder all hjälp som behövs för att ta hand om fastigheter. Vi finns i Göteborg, Stockholm och Malmö. Besök gärna vår hemsida www.sustend.se och/eller våra sociala kanaler, instagram, facebook och linkedin.





Intressant?

I den här rekryteringen samarbetar vi med Wise Professionals.  Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sophia Francke på telefon 0739-613071. Då vi arbetar med ett löpande urval ser vi fram emot att få din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2017-05-12. Du ansöker tjänsten via vår hemsida www.thepace.se. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals som är en del av Wise Group. 

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 28 april 2017

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024