OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en naturlig känsla för service och alltid ser det lilla extra? Då är detta tjänsten för dig.
Dina arbetsuppgifter
Som receptionist/administratör hos vår kund så kommer du vara ansiktet utåt i möten med kunder och leverantörer.
Utöver sedvanliga receptionsuppgifter så kommer du att sköta en del faktureringsuppgifter.
Om företaget
Vår kund är en av Sveriges största leverantörer av grafiska produkter och tjänster och är beläget i Jönköpings län.
På kontoret där tjänsten är placerad arbetar i dag ca 60 st medarbetare.
Din profil
Skallkrav:
- svenska
- engelska
- datavana officepaket
Meriterande:
- fakturahantering
- kunskap i Printvis
- televäxel Touchpiont
För att lyckas i det här uppdraget så behöver du ha en naturlig känsla för service, vara noggrann och vara en riktig glädjespridare,
Du är den första man möter när man kliver in genom dörren och då krävs att man är pigg, glad och behjälplig.
Som receptionist hos vår kund så ska du även "se det lilla extra", exemplelvis att konferensrummet är i oprdning inför kommande möte.
Du ska tycka om att ge god service i alla situationer.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Startdatum: 25/4 eller tidigare om möjligt
Lön: enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, dagtid
Placering:Jönköping
Urvalsprocessen sker löpande och tjänsten kan komma arr tillsättas före sista annonseringsdag, så skicka din ansökan redan idag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996