OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Clarion Hotel® är inte bara ett hotell för gäster att bo på - det är en upplevelse. Och du som jobbar inom Clarion är inte bara en anställd - du är en del av upplevelsen! Lika viktig som gästerna är för oss är du som jobbar med oss. Idag är vi över flera tusen anställda, alla med olika erfarenheter och bakgrunder. Men några saker har vi alla gemensamt - vi är personliga, vi har passion och vi strävar alltid efter perfektion!
Clarion Hotel® är en del av Strawberry.
Kom och jobba med Sveriges härligaste kollegor på Göteborgs skönaste arbetsplats!
This is a happy house and we are the happy people! Vi på Clarion Hotel Post behöver förstärka vårt grymma team och söker dig som med höga ambitioner och glittrande ögon vill skapa suveräna upplevelser för våra gäster.
Våra mål är skyhöga och du kommer mötas av ett arbetslag fullt av talanger och personligheter som varje dag går de extra stegen för att leverera gästupplevelser utöver det vanliga. Vår ambition är att ha de mest passionerade och engagerade medarbetarna i branschen! Är du en av dem?
Clarion Hotel Post ligger i hjärtat av Göteborg i det gamla anrika Posthuset vid Drottningtorget. Här skapar vi Göteborgs mest attraktiva mötesplats där affärsresenärer, semesterfirare och lokalbefolkning möts. Med 539 hotellrum, ett stort antal såväl fysiska som digitala mötesmöjligheter, restaurangerna Norda och VRÅ, Postbaren, Skönhetsfabriken och mycket mer, erbjuder vi fantastiska helhetsupplevelser för våra gäster.
Till vårt receptionsteam söker vi dig med sprudlande energi och servicetänk ut i fingerspetsarna! Vi letar efter en Front Office Crew som kan erbjuda nedan;
• Se till att gästerna alltid tas hand om genom superb service
• Dagligt receptionsarbete, check-in & check-out, gästkontakt etc.
• Administrativt arbete såsom fakturering, förskottsbetalningar, hantera ankomstlistor
• Tjänsten inkluderar helg- och skiftarbete
Talangen
• Du har mycket energi och mod
• Du har goda datakunskaper. Tidigare erfarenhet av Cenium 6 är meriterande
• Goda kunskaper i svenska och engelska både muntligt och skriftligt.
• Du är självständig och flexibel och gillar ett högt tempo.
• Du är flytande i både tal och skrift i svenska samt engelska.
• Du har ett öga för detaljer och kan ta snabba beslut när det krävs.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse, helst senast 1 oktober. Provanställning på 6 månader tillämpas.
Arbetstiden är förlagd dagar, kvällar och helger.
Varmt välkommen med din ansökan senast 15 september!
Kontaktpersoner på detta företaget
Melanie De Melo
Maria Vallin
+46 31619005, +46 725309005
Andreas Antonsen
+46 31619000, +46 738336300
Sofia Wackling
+46 705272620
Maria Vallin
+46 31619005, +46 725309005