OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Åt vår kund söker vi nu en Global försäljningsspecialist
Arbetsbeskrivning
Hantera orderflödet genom att boka och släppa försäljningsordrar för försäljningsorganisationen.
Ha nära kontakt med produktion och produktionsplanering.
Utfärda offerter (registrera i CRM).
Hantera försäljningsordrar (uppdatera i CRM).
Hantera ledtider.
Hantera eftersläpningar.
Hantera materialstatus.
Slut på livslängd (EOL) – stödja kunder till rätt inköp.
Erfarenhetskrav
Flytande i svenska och engelska, både i skrift och tal.
Kunskap om SAP.
Erfarenhet av att arbeta med exportkontrollerat material.
Erfarenhet av att arbeta med granskning av licensdokument.
Erfarenhet av att arbeta med att lämna in amerikanska licensansökningar och orderhantering.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.