Global Projektadministratör till ISS Facility Services i City

Global Projektadministratör till ISS Facility Services i City

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vi erbjuder dig en nyckelroll i ett stort globalt företag, där du kommer samspela med medarbetare globalt över flera länder. Du kommer arbeta i ett högkvalificerat team av projektledare som stödjer kundens behov av genomförande av flera Facility Services projekt av varierande storlek och komplexitet.

Du kommer arbeta med att säkerhetsställa och ha rapporteringsansvaret av det finansiella, kommersiella och administrativa inom de olika projekten. Det är bland annat arbetsuppgifter som operativ och finansiell rapportering, månatlig fakturering, hantering och tillsyn av FM-systemet, kommersiella avtal, relationshantering av leveranskedjan, säkerställande av efterlevnad av verktyg och processer och utveckla bästa praxis, genomförande av lokala byggkontrakt, samt vara ett stöd till anbudsprocessen.

Du kommer ha ett nära samarbete med ditt team, där alla hjälps åt, delar med sig av sina kompetenser och stöttar upp varandra i arbetet. Du kommer sitta med ett härligt glatt team på ISS kunds kontor på Normalmstorg, samt ha kollegor i Danmark och UK. En del resor till Danmark ingår i tjänsten, då ISS kunds huvudsäte är där.

Du får en konkurrenskraftig lön, pensionsplan och sjukförsäkring. Dessutom betonar vi att du kontinuerligt utvecklas i din roll i förhållande till jobbet, vilket vi strävar efter genom både formell utbildning och professionella utmaningar.

Om företaget
ISS Facility Services AB är ett svenskt serviceföretag, som är helägt dotterbolag till ISS A/S. ISS Facility Services är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 8 500 medarbetare i Sverige och 34 000 medarbetare i Norden. Svensk omsättning är cirka 4,5 miljarder SEK och kommer från ett flertal tjänsteområden som bland annat facility management, mat & dryck, teknik- & energitjänster, städtjänster och kontorstjänster.

Din profil
För att trivas i rollen tror vi att du som söker gillar struktur. Du är duktig på att planera och organisera. Du tycker om att ha daglig kontakt med andra, och är duktig på att kommunicera på ett pedagogiskt sätt.

Som person är du noggrann, lösningsorienterad och har ett logiskt tankesätt. Dessutom har du förmågan att se kundens behov i en enhetlig lösning, är utvecklingsorienterad och trivs i en händelserik miljö.

Vi ser att du som söker är en lagspelare och har en förmåga att lätt kunna interagera med kollegor och intressenter.

För att vara framgångsrik i rollen har du goda IT-färdigheter inom Officepaketet och ekonomisystem. Det är mycket meriterande om du suttit med Auto CAD och i Facility Management system. Du är flytande i svenska och engelska, tal som skrift. Du har en relevant kandidatexamen eller motsvarande utbildning samt arbetslivserfarenhet från liknande roll. Du har vidare en god förståelse för projektprocesser och budgetering.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Matilda Dahlin på telefon 076- 869 30 58 eller matilda.dahlin@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juni 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


22 november 2024

Enhetschef administrativa enheten

Enhetschef administrativa enheten

22 november 2024

18 november 2024