OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en kommunikativ person som trivs med att driva dina egna ansvarsområden och projekt? Har du även ett öga för detaljer och gillar att förmedla information i text och bild? Då har vi en spännande roll för dig!
Vad rollen innebär
I Aleidos MedTech-team arbetar du med att driva och koordinera projekt i nära samarbete med kundens team. Du följer projekten genom hela processen, från planeringsfas till att projektet stängs. Du ingår i ett team av Aleido-kollegor där ni arbetar tätt ihop och alltid hjälps åt för att ge kunden en bra leverans.
Arbetet består bland annat i att:
- Kommunicera med kunden och genomföra delleveranser.
- Ansvara för Semcons delar av projekten i samråd med kund.
- Driva projektet framåt enligt befintliga processer.
- Planera och följa upp projekten och kommunicera till alla som är inblandade i dessa.
- Skapa och bearbeta information och instruktioner för olika typer av mottagare i form av text och illustrationer.
Vem du är
Vi söker dig som:
- Har studerat Service Management, UX, Interaktionsdesigner eller har likvärdig erfarenhet inom projektkoordinering.
- Har kunskap och erfarenhet av Illustrator, InDesign, CMS och XML, detta är meriterande.
- Trivs med att arbeta i team.
- Talar och skriver på både svenska och engelska obehindrat.
- Har du även erfarenhet från MedTech eller Pharma är mer meriterande.
För att trivas i rollen ser vi att du är noggrann och strukturerad samt har en mycket god kommunikationsförmåga. Ofta hanterar du flera projekt med olika leveranstider och kontaktpersoner, vilket gör att du behöver kunna koordinera dina leveranser på ett professionellt sätt.
Vad vi erbjuder
På Aleido bidrar du till vårt syfte: att överbrygga klyftan mellan teknik och människorna som använder den. Att arbeta tillsammans med människor med olika bakgrunder och erfarenheter breddar vår förståelse för mänskligt beteende. Vi erbjuder en miljö där medarbetarna är i fokus. Där samarbete, framåtanda och dina unika perspektiv värdesätts. Som medarbetare på Aleido kan du vara trygg med att:
- Du är här av en anledning. Varje individ har mycket att bidra med, och vi vill att du ska lyckas.
- Du kommer få den stöttning du behöver för att lyckas, samtidigt som du kommer bli utmanad i att driva din utveckling framåt.
- Vår lärandekultur hjälper oss att bryta ny mark. Med vårt löfte för lärande lovar vi att generöst dela kunskap, skapa möjligheter för lärande och värdera initiativ att lära.
- Vi är öppensinnade och framtidsinriktade. Det innebär att hållbarhet är kärnan i vårt erbjudande, både direkt och indirekt.
- Vi tror på värdet av flexibilitet. På Aleido har vi en progressiv policy för distansarbete, och de flesta kan arbeta på distans regelbundet.
Vilka vi är
Aleido är ett internationellt företag med lång tradition av att driva utvecklingen av eftermarknadsinformation och utbildningslösningar. Våra kunder utvecklar komplexa produkter eller system, eller söker kunskap och beredskap för att skapa varaktig förändring, inom en mängd branscher såsom fordon, telekom, industri, järnväg och medicinteknik. Vi är närmare tusen kollegor i fem länder. Tillsammans överbryggar vi klyftan mellan teknik och människorna som är beroende av den - genom att göra det avancerade lätt att förstå.