Global supportspecialist till IVISYS

Global supportspecialist till IVISYS

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att IVYSIS har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och IVYSIS en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

IVISYS är en leverantör av helhetslösningar inom automatiserad pallinspektion. IVISYS PalletAI®, inspekterar trä- och plastpallar för att säkerställa kvalitet genom att använda AI-teknologi. IVISYS har historiskt varit ett bolag som utvecklat skräddarsydda produkter efter kundens önskemål och behov. IVISYS har under 2022 arbetat med att ställa om verksamheten till att utveckla och sälja standardiserade produkter som är modulära, skalbara och flexibla. PalletAI® ger kunden ökad produktivitet, effektivitet och lönsamhet genom IVISYS egenutvecklade hårdvara och mjukvara. IVISYS PalletAI® finns i logistikdepåer, lager, distributionscenter och i produktionslinor i flera branscher hos stora internationella kunde både i Europa och USA. Med en produkt som kan integreras i nästan alla industrier, är marknaden för IVISYS global, stor i volym och växer i takt med den pågående automatiseringen av industrier.

IVISYS har utnämnts till "TOP 10 Machine Vision solution provider in Europe 2021” av Technology Insights Manufacturing.

Arbetsuppgifter:

Som teknisk supportspecialist är din huvuduppgift att identifiera och felsöka IVISYS världsledande högteknologiska pallinspektionsprodukt PalletAI®. Du ansvarar för att lösa kundärenden som involverar IVISYS hårdvara, mjukvara, nätverksanslutning samt ge allmän användarhjälp i tekniska frågor. Du ansvarar för att övervaka PalletAI® på distans och vidta förebyggande åtgärder vid behov, samt ansvara för ärendehanteringssystemet.

Du blir den andra personen i det globala kundsupportteamet, vilket innebär att du kommer att ansvara för att utveckla standardprocedurer och praxis, dokumentation och uppdateringar när det behövs i form av tekniska lösningar och artiklar i kunskapsbasen. Du arbetar tillsammans med teammedlemmar i Chicago, Stockholm och Göteborg där du är med och driver förbättringar till nytta för kunder, teamet och för IVISYS.

Du kommer även resa globalt och ansvara för nyinstallation samt konfigurering av produkten.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Ingenjörsexamen i automation, mekatronik, elektronik, datavetenskap, informationssystem, dataanalys, matematik eller liknande
• Erfarenhet av att arbeta med teknisk support
• Erfarenhet av att arbeta med ett ärendehanteringssystem
• Obehindrad i svenska och engelska
• B-körkort
Meriterande:
• Kunskaper inom programmering / scripting, PLC, och Linux

För att lyckas i rollen motiveras du av att agera problemlösande med intresse och förmåga att fördjupa dig i komplexa problem. Du är självgående med en proaktiv attityd och tar stort ansvar för ditt eget arbete. Du har ett strukturerat och logiskt förhållningssätt, samt föredrar att lita på data och tackla problem ur ett analytiskt perspektiv. Vidare är du som person nyfiken och motiveras av att starta och driva projekt med intresse av att lära dig nya saker. Slutligen är du prestigelös, och trivs i en organisation där teamwork och samarbete står i fokus.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Vällingby. Hybrid.
Lön: Enligt överenskommelse.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 september 2023
  • Ansök senast: 31 oktober 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


IT-supportekniker

IT-supportekniker

27 december 2024

Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

27 december 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024

24 december 2024