OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos IVISYS.
Om företaget:
IVISYS kombinerar unik kunskap från patenterad bildbehandling med en unik överlägsen bildinsamlingsteknik. Produkterbjudandet från IVISYS med användningen av artificiell intelligens (AI) och en unik kunskap inom ljus- och sensorer ger industrin automatiserade lösningar som ger en stor konkurrensfördel. Med en produkt som kan integreras i nästan alla industrier, är marknaden för IVISYS global, stor i volym och växer i takt med den pågående automatiseringen av industrier.
IVISYS har utnämnts till "TOP 10 Machine Vision solution provider in Europe 2021” av Technology Insights Manufacturing.
Arbetsuppgifter:
Som teknisk supportspecialist är din huvuduppgift att identifiera och felsöka IVISYS världsledande högteknologiska Pallet AI-produkt. Du ansvarar för att lösa kundärenden som involverar IVISYS hårdvara, mjukvara, nätverksanslutning samt ge allmän användarhjälp i tekniska frågor. Du ansvarar för att övervaka Pallet AI på distans och vidta förebyggande åtgärder vid behov, samt ansvara för ärendehanteringssystemet.
Du blir den andra personen i det globala kundsupportteamet, vilket innebär att du kommer att ansvara för att utveckla standardprocedurer och praxis, dokumentation och uppdateringar när det behövs i form av tekniska lösningar och artiklar i kunskapsbasen. Du arbetar tillsammans med teammedlemmar i Chicago, Stockholm och Göteborg där du är med och driver förbättringar till nytta för kunder, teamet och för IVISYS.
Du kommer även resa globalt och ansvara för nyinstallation samt konfigurering av produkten.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Ingenjörsexamen i automation, mekatronik, elektronik, datavetenskap, informationssystem, dataanalys, matematik eller liknande
• Erfarenhet av att arbeta med teknisk support
• Erfarenhet av att arbeta med ett ärendehanteringssystem
• Obehindrad i svenska och engelska
• B-körkort
Meriterande:
• Kunskaper inom programmering / scripting, PLC, och Linux
För att lyckas i rollen motiveras du av att agera problemlösande med intresse och förmåga att fördjupa dig i komplexa problem. Du är självgående med en proaktiv attityd och tar stort ansvar för ditt eget arbete. Du har ett logiskt förhållningssätt, föredrar att lita på data och tackla problem ur ett analytiskt perspektiv. Vidare är du som person nyfiken och motiveras av att starta och driva projekt med intresse av att lära dig nya saker.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Ansvarig rekryterare: Victor Rundberg, victor.rundberg@bravura.se
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund