OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Syntronic erbjuder dig att vara en del av ett snabbväxande företag, där du får arbeta med de bästa och mest kompetenta kollegorna i en ständigt föränderlig miljö. Syntronic är inne i en expansiv fas med många spännande uppdrag.
Syntronic Aftermarket Services vill förstärka sitt serviceteam i Sverige och söker nu en Servicetekniker inom telekom då efterfrågan från våra kunder ökar. Bland annat så reparerar, uppgraderar och testar vi avancerade produkter åt våra kunder. Under de senaste åren har Eftermarknad inom Syntronic drivit flera av uppdragen utomlands som Indonesien, Thailand, Vietnam, Turkiet, Indien, Bangladesh och Malaysia mfl.
Arbetsuppgifter:
Du kommer att få arbeta med våra, både internationella och svenska, logistiska flöden. Arbetsuppgifterna omfattar logistikhantering packning samt transportbokningar av ankommande och avgående enheter för reparation.
Hos Dig ser vi gärna:
- Gymnasieutbildning
- Problemlösare, positiv inställd och gillar utmaningar
- Ordningssinne, ansvarsfull och god samarbetsförmåga
- Har datorvana (Excel, Word. Etc)
- Du är kommunikativ, kreativ och har initiativförmåga att driva tilldelade arbetsuppgifter
- Engelska i tal och skrift
Meriterande:
- Erfarenhet av logistik och transportbokningar
- Erfarenhet av att skapa fraktdokument
- Erfarenhet av system för godshantering
Arbetsplats - Gävle.
Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen kontakta Magnus Solum tfn 026-54 23 00.
Ansökan
Om du är intresserad att träffa oss ber vi dig skicka dina kontaktuppgifter, CV och ett personligt brev där du beskriver varför du vill arbeta hos oss.
Skicka din ansökan märkt "Godshanterare - SAS" till: personal@syntronic.com. Din ansökan skickar du till oss senast den 25 April 2016. Vi går igenom ansökningarna löpande.
Välkommen med din ansökan!