OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du en ansvarsfull, kommunikativ och strukturerad person som tillsammans med vår kund vill vara med och göra världen säkrare? Nu söker vi en godsmottagare som även vill axla arbetsledaransvaret till vår kund i Kista!
I denna tjänst jobbar du i ett team om tre personer på en godsmottagning som är inrymd i totalrenoverade lokaler med modernt IT stöd. Här kommer du ansvara för att säkerställa att teamets uppgifter blir utförda inom utsatt tid genom b.la. dagliga uppföljningsmöten.
Är du en godsmottagare med ett proaktivt och systematiskt arbetssätt och förstår vikten av att ”ligga steget före” så kan du vara helt rätt person för tjänsten!
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
I rollen som godsmottagare kommer ditt huvudansvar vara att ta emot olika typer av elektriska produkter som kommer in till kontoret och fördela ut dessa till den avdelning där produkten ska provas. Det kan handla om allt från mindre komponenter till större maskiner. Samt att leda teamet på tre personer inklusive dig själv så att alla uppgifter blir utförda inom utsatt tid.
Du kommer att ha mycket kontakt med både kollegorna i huset och företagets kunder. Rollen kan även innebära att hjälpa till med fastighetsrelaterade uppgifter på kontoret som att vara kontaktperson gentemot servicepersonal och flytta eller iordningställande av möbler.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Ta emot ankommande gods, packa upp och skriva in provningsexemplar.
• Förpacka och sända i väg provningsexemplar via diverse fraktbolag. Även internationellt.
• Hantera husets återvinning.
• Påkalla service för kopiatorer, hissar, vattenmaskiner med mera.
• Hålla god ordning på godsmottagningen och att ytorna nyttjas effektivt.
• Administrera skrotning av diverse material.
• Diverse fastighetsrelaterade uppdrag.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är strukturerad och är mån om att göra ett bra arbete. Du trivs med att hjälpa andra och tycker det är viktigt att skapa en trygg och säker miljö för dig själv och dina kollegor.
Du trivs i en roll där du får arbeta självständigt och ta eget ansvar men samtidigt vara en lagspelare.
För att vara kvalificerad för rollen ser vi att:
• Du har erfarenhet av lager, gods eller liknande administrativt arbete
• Du pratar flytande svenska och engelska
Körkort är ett krav
Övrigt
Du kommer att bli anställd av oss på KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund i Kista.
Visa gärna ditt intresse så snart som möjligt då vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi välkomnar sökanden med olika bakgrunder, erfarenheter och synsätt, eftersom vi vet att en bredare mångfald berikar var och en av oss och stärker såväl effektivitet som kreativitet i vårt arbete
Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.
Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Johanna Dryden på johanna.dryden@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail.
Välkommen in med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jardelid
Lovisa Kvam
Lovisa Kvam
Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby
Emelie Wedin
Anna Jardelid
Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg
Mathilda Berg