OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vill du vara med och göra världen säkrare med oss? Just nu söker vi en godshanterare som med struktur och servicekänsla kan administrera vår kunds godsavdelning och de produkter de ska prova för morgondagens marknad.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
I rollen som godshanterare kommer ditt huvudansvar vara att ta emot olika typer av elektriska produkter som kommer in till kontoret och fördela ut dessa till den avdelning där produkten ska provas. Det kan handla om allt från mindre komponenter till större maskiner. När provningen är genomförd ser du till att produkterna skickas tillbaka, hämtas eller på annat sätt tas om hand. Du kommer att ha mycket kontakt med både kollegorna i huset och företagets kunder. Rollen kan även innebära att hjälpa till med fastighetsrelaterade uppgifter på kontoret som att vara kontaktperson gentemot servicepersonal och flytta eller iordningställa möbler.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Ta emot och registrera produkter
• Distribuera produkterna i huset till rätt avdelning för provning
• Ha kontakt med kunder för att administrera frakt till och från kontoret
Kvalifikationer
För att vara kvalificerad för rollen ser vi att:
- Du har erfarenhet av lager, gods eller liknande administrativt arbete
- Du har teknisk kompetens
- Du pratar flytande svenska och engelska
Du är strukturerad och ordningsam och mån om att göra ett bra arbete. Du trivs med att hjälpa andra och tycker det är viktigt att skapa en trygg och säker miljö för dig själv och dina kollegor. När du ställs inför en utmaning är du påhittig och hittar lösningar. Du trivs i en roll där du får arbeta självständigt och ta eget ansvar.
Övrigt
Detta är en deltidstjänst där du arbetar 12h/vecka. Du kommer att bli anställd av oss på KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund i Kista.
På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.
Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00 eller lisa.hagglund@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail.
Välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jardelid
Lovisa Kvam
Lovisa Kvam
Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby
Emelie Wedin
Anna Jardelid
Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg
Mathilda Berg