GoExcellent Sverige söker dig som vill arbeta som säljagent!

Arbetsbeskrivning

GoExcellent är ett ledande nordiskt företag inom outsourcing av kundservice där professionell personlig service kombineras med ledande tekniska lösningar.

GoExcellent skall uppfattas som det främsta contact center -företaget i alla nordiska länder – att arbeta för och att arbeta med.

Vem söker vi?
Är du en person som gärna vill arbeta med telefonförsäljning på inkommande samtal? Trivs du med att ha telefonen som ditt närmsta arbetsredskap? Är du en person som vill göra det bästa för kunden och brinner för service i alla lägen? Då ska du läsa den här annonsen lite extra noga, för här finns jobbet som antagligen passar dig perfekt!

Arbetsbeskrivning
Som säljagent för GoExcellent är din främsta uppgift att hantera inkommande samtal från kunder som på ett eller annat sätt har valt att säga upp sitt abonnemang.

I arbetsuppgifterna igår då att:
- Ta emot inkommande samtal som kommer från kunder som vill säga upp sitt abonnemang.
- Ringa upp kunder som skickat brev om att de vill säga upp sitt abonnemang.
- Ringa upp kunder som precis sagt upp sitt abonnemang i syfte att få tillbaka den som kund.
- Svara på samtal gällande teknikproblem, fakturafrågor och beställning av tilläggsprodukter.

Tjänsten är deltid, timanställning utan slutdatum. Vid rätt kandidat/er finns möjlighet till tillsvidareanställning på 75%. Arbetstiderna är förlagda under våra öppettider: Måndag- lördag kl. 08.00 - 21.00 samt söndagar kl. 10.00 -19.00. Vi har öppet alla dagar på året.
Placeringsort är Kalmar.
Tillträdes datum är 4:e augusti, då internutbildning kommer att starta.

Vem är du?
Som person drivs du av att alltid göra det lilla extra för kunden, ge maximal service men samtidigt vara lösningsfokuserad med en positiv inställning. Du behöver vara en person som har "lite skinn på näsan", resultatorienterad, arbetsvillig och som stimuleras av att lära sig nya saker varje dag. Du måste vara öppen för internutbildningar och ett högt tempo. Du gillar att arbeta i ett team.

Du som söker ska ha slutfört gymnasiet. Inget krav på erfarenhet, men meriterande att ha erfarenhet inom försäljning och/eller kundservicearbete.
Här söker vi rätt person, med rätt inställning och attityd. Du har lätt för att lära och gillar att jobba.
Du måste känna dig bekväm i Officepaketet, speciellt Word och Excel. Du hanterar också det svenska språket i både tal och skrift.

Kontaktperson
I den här processen har vi valt att samarbeta med Manpower. För mer information är du välkommen att kontakta Camilla Svensson, rekryterare: camilla.svensson@manpower.se eller 0455-30 27 82.

Välkommen med din ansökan!

Urvalet sker löpande så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, dock senast 20:e juli 2014.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor Stockholm
  • 6 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 75% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 8 juli 2014

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


26 november 2024