Goodwill handläggare

Goodwill handläggare

Arbetsbeskrivning

MSX International Ltd

MSX International är en global branschledande leverantör av konsulttjänster och Business Process Outsourcing till fordonsindustrin med över 6000 medarbetare. I Norden är vi stolta över vårt team bestående av drygt 140 experter som levererar mätbara resultat med hög kvalitet. MSXI investerar kraftfullt inom digitalisering för att öka vårt försprång som den ledande aktören i att supportera fordonsindustrin i en föränderlig tid. Tack vare vårt fokus på utveckling och kvalitet, växer vi snabbt och har de flesta biltillverkarna som kunder.

Garanti-/ Goodwill-handläggare

Vi söker just nu en garanti- / goodwill-handläggare vars huvudsakliga uppgift är att hantera goodwillärenden för vår kund Ford Motor Company. Tjänsten är placerad i Götebiorg där Fords Kundrelationsavdelning finns. I rollen som handläggare ingår du i ett nordiskt team bestående av duktiga och lösningsorienterade medarbetare som supporterar alla auktoriserade Fords återförsäljare i Norden.

Dagliga arbetsuppgifter
* Bedöma och följa upp goodwillärenden med återförsäljare och interna parter.
* Arbeta administrativt med uppdatering och översättning av exempelvis informationsbrev.
* Vid behov, backa upp garanti- och kundrelationsteamen i det dagliga arbetet.
* Säkerställa en hög leveransnivå samt vara bidragande till att utveckla goodwillpolicys och identifiera förbättringsområden internt och hos återförsäljare.


Arbetsplats och omfattning
MSXI erbjuder en heltidsanställning med tillträde snarast eller enligt överenskommelse. 

Din bakgrund
* Erfarenhet inom fordonsbranschen.
* Erfarenhet av garantiprocesser samt handläggning av garanti- och goodwill
* Kunskaper om reservdelar och reparation.
* Kunskap inom köp- och konsumenträtt och/eller annan relevant marknadskännedom är meriterande.



Är du den vi söker?
För att lyckas i tjänsten ser vi att du är en serviceinriktad och engagerad problemlösare med stor analytisk förmåga. Du har tidigare jobbat som te x. kundmottagare, servicerådgivare eller liknande. Förutom en mycket bra nivå på svenska så behärskar du engelska väl både i tal och skrift, språkfärdigheter i något av våra nordiska språk är önskvärt. 

Vi erbjuder
Som medarbetare på MSXI arbetar du i en miljö där det är högt i tak. Du har en betydelsefull roll i ett expansivt företag där du har möjligheten att utvecklas både personligt och professionellt. Vi har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag .

Låter den här tjänsten rätt för dig. Sök redan idag! Då alla ansökningar behandlas löpande kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MSX International Ltd
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2022
  • Ansök senast: 31 januari 2022

Besöksadress

Drakegatan 7
None

Postadress

Drakegatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


Garanti- och leveransansvarig

Garanti- och leveransansvarig

13 september 2024