OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Goodyear söker avancerad kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Stockholm
Kundtjänstavdelningen arbetar med service och support till kunder i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum. Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team som i första hand arbetar mot återförsäljare.
Dina arbetsuppgifter är att via telefon informera, vägleda och sälja in Goodyears produkter utifrån kundernas önskemål och behov. Arbetet är dynamiskt då du kommer att hantera flera parallella arbetsuppgifter, allt ifrån att ge service på telefon till att ta hand om orderläggning, reklamationer, logistik, planering och annan problemlösning.
Tjänsten kommer att inledas med en gedigen introduktion för att ge dig alla förutsättningar att ge det bästa kundbemötandet och överträffa kundernas förväntningar.
Vem är du
Tidigare erfarenhet inom service samt god vana att hantera telefon- och kundkontakter.
Kunskaper i Excel
Analytisk och strukturerad
Erfarenhet att arbeta i SAP är meriternade
Som person är du energisk, flexibel, självständig och stresstålig samt förstår vikten av ypperlig kundservice.
Danska eller Finska samt engelska obehindrat i både tal och skrift är ett krav.
Kan du tala ytterligare något nordiskt språk så är det mycket meriterande.
Om detta låter intressant, låt oss inte vänta, skicka din ansökan redan idag! Vi jobbar löpande med urval och intervjuer. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till annonskanaler och rekryteringshjälp och vi avböjer vänligen men bestämt någon kontakt från rekryteringsföretag. Om du har några frågor om tjänsten vänligen kontakta Anne Öhlander, Customer Service Manager Nordic på anne_ohlander@goodyear.com