OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I november 2021 öppnar ICA Kvantum Bäckebol upp portarna för första gången. Butiken kommer att ha en stor kärlek till färskvaror och det personliga kundmötet med syftet att skapa långsiktiga kundrelationer.
Det är inte varje dag man får den unika möjligheten att som ICA handlare öppna en helt ny butik i Göteborg, en utmanande och mycket inspirerande möjlighet! Nu börjar sökandet efter min personal, så älskar du kundmöten, god mat och tycker om att göra de lilla extra hoppas jag att du söker jobb hos mig på ICA Kvantum Bäckebol och blir en del av ett Gött gäng.
Välkommen med din ansökan /Jörgen
Vi förväntar oss att du ska ha god butikserfarenhet, är kundorienterad och ha god förmåga att prioritera. Du ska även ha god samarbetsförmåga, förstå att du är en del av ett team och förstå vikten av att samarbeta med dina kollegor och olika avdelningar.
Tjänsterna är deltid
I varierande grad kommer man dela sin tid mellan en eller flera avdelningar så som:
Deli & Fisk
Bageri, Bröd & Catering
Kassa
Kött, Chark & Ost
Personliga egenskaper:
Förmåga att prioritera
Förmåga att hitta nya lösningar
Förmåga att genomföra
Resultatorienterad
Hög social kompetens
Kunskaper och erfarenheter:
Butikserfarenhet är meriterande
I tjänsten ingår att:
Du har ansvar för ” rent och snyggt” runt omkring
Hyllorna ska vid passets slut vara välpåfyllda, frontade samt hål i hyllan ska kontrolleras.
Ta ansvar för att de varuavsnittens varor, som du är tilldelad, är uppackade och allt ser snyggt ut innan passets slut.
Delta aktivt på avdelningsmöten samt vara med att utveckla försäljning och arbetet genom egna tips och idéer.
Stötta övriga avdelningar vid resursbehov.
Ta ansvar för att rätt pris finns i hyllan, korrekt skyltning på alla varor
Ta ansvar för att nya varor får pris i hyllan och rätt plats i avdelningen samt AoB
Ta ansvar för att avlösande medarbetare får veta all information som behövs för att kunna sköta det fortsatta arbetet och vara behjälplig till övriga medarbetare samt kunder med rätt information.
Engagera och inspirera dina kollegor till att alltid prioritera kunden. Ge en god service för att ge en känsla av Hammarös och Karlstads trevligaste kundbemötande och därmed bidra till merförsäljning.
Sträva efter att vara en självgående medarbetare genom att ta eget ansvar och driva försäljning på ett unikt och lönsamt sätt.
Ta ansvar för att du kan det som behövs för dina arbetsuppgifter, annars ta kontakt med din säljledare eller försäljningschef för vidare kompetensutveckling
Ta ansvar och notera när du blir visad och upplärd, du ansvarar för din egen utveckling och framgång i företaget.