OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Liten Karin är en fristående, familjeägd leksaksaffär, som funnits i Göteborg sedan 1983. Utöver leksaker säljer butiken även barnkammarinredning samt presenter till baby och barn, allt med fokus på kvalitet och lekvärde.
Vi söker nu dig som alltid sätter kunden i centrum, har en passion för service och som brinner för att ge det lilla extra. Du har minst 2 års tidigare butikserfarenhet, gärna från mindre, liknande verksamhet. Du har hög ansvarskänsla, är handlingskraftig , ser vad som behöver göras och är inte rädd för att hugga i där det behövs. Vidare är du lyhörd, engagerad, noggrann, strukturerad och ordningsam, samt har ett gott sinne för detaljer.
I dina arbetsuppgifter ingår kassaarbete, att aktivt arbeta med försäljning och merförsäljning, att bemöta kunderna på ett kunnigt och engagerat sätt, att packa upp och fylla på varor, att hålla butiken snygg och prydlig samt att hantera pengar och dagsavslut.
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på 25 timmar/vecka, och inleds med 6 månaders provanställning. Utöver det kommer vi ha extra behov av dig inför jul samt under semesterperioden, så hög flexibilitet är önskvärd. Att du är tillgänglig under sommaren samt helger i december är ett måste. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse.
Skicka din ansökan, bestående av ett CV samt ett personligt brev, till jobb@litenkarin.se, så snart som möjligt, dock senast 23/5. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Eventuella frågor hänvisas till ovanstående mailadress. Varmt välkommen med din ansökan!