OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Götessons Industri AB söker dig som är framåt och har en vilja att lyckas i ditt arbete. Som anställd hos oss har du både goda utvecklingsmöjligheter samt ett varierat arbete.
Götessons i utvecklar och tillverkar produkter i huvudsak för det moderna kontoret, konferensrummet samt hotellet. Vårt huvudkontor och lager ligger i nybyggda lokaler i Ulricehamn.
Om oss
Götessons Industri AB utvecklar och tillverkar produkter för kontorets, konferensens och hotellets arbetsplatser. Med Europa som huvudmarknad säkerställer vi ergonomiska, funktionella och värdesignade helhetslösningar för kunden. Götessons Industri AB verkar i hela Sverige samt stora delar av Europa och har nybyggt huvudkontor i Ulricehamn. I Mars 2013 förvärvades bolaget av Connecting Capital med 70% av aktierna. I Götessons koncernen ingår sedan september 2015 även dotterbolaget Akustikmiljö i Falkenberg. Götessons är AAA klassificerad och har en mycket god tillväxt. Läs mer om oss på gotessons.se.
Dina arbetsuppgifter
Säljkåren drivs framåt enligt Götessons affärsstrategi: engagemang, kompetens & affärsmannaskap. Att vara representant hos oss ställer stora krav på social kompetens då detta innebär ständiga kontakter med hela verksamheten. Säljfunktionen består av daglig kontakt samt besök hos våra återförsäljare. Vi säljer inte direkt till slutkund utan jobbar med stort nätverk av återförsäljare. Tjänsten kräver god produktkunskap för att hålla hög service till våra kunder. Som person är du utåtriktad, noggrann samt positiv.
Ansvarsområden:
• Säljmöten.
• Mässpersonal.
• Jobba efter tydligt uppsatt budget och mål för distriktet.
• Rekommendera företagets lösningar till kund.
• Produktutbildning med ÅF.
Din profil
Vi söker dig som är framåt och har en vilja att lyckas, har positiv inställning, gillar utmaningar samt har ett glatt och seriöst framträdande. Vi tror också att du har sinne för humor då vi är ett glatt och positivt gäng som jobbar på Götessons.
• Gymnasial utbildning är ett krav.
• Tidigare säljerfarenhet är ett krav.
• Körkort är ett krav.
• Goda kunskaper i officepaketet är ett krav.
Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, erfarenhet av Pyramid business studio sam goda kunskaper i engelska.
Denna rekrytering sköts av OnePartnerGroup. För mer information om tjänsten kan du kontakta Pauline Pettersson, rekryteringskonsult tel. 033-430 02 05. Urval sker löpande! Sista ansökningsdag är 27 november.
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Tillsammans med drygt 1000 medarbetare är vi verksamma på 26 orter, från Örebro i norr till Karlskrona i söder. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.
Välkommen att söka tjänsten via onepartnergroup.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Moberg
Pauline Pettersson
033-4300205
Fredrik Moberg
033-4300204
Pauline Pettersson
Fredrik Moberg
Pauline Pettersson
Pauline Pettersson
033-430 02 05
Jim Claesson
Jim Claesson
0733-867558
Jesper Mild
033-430 02 03