Graduate med intresse för försäljning till Arkatay

Graduate med intresse för försäljning till Arkatay

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vill du vara med på Arkatays tillväxtresa? Vi söker dig som är i början av din karriär och har intresse av försäljning och projektledning. Du erbjuds en tjänst där du de första 18 månaderna bidrar både i det interna ledningsarbetet och i konsultleveranser, samtidigt som du utvecklar dina förmågor och din kompetens. Därefter avgörs tillsammans vilken roll som är mest attraktiv och utvecklande för dig.

Vill du kombinera studier och arbeta deltid hos oss funkar det alldeles utmärkt. Har du precis tagit examen och vill börja arbeta heltid då finns även den möjligheten.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Tjänsten innebär initialt att bistå den operativa ledningen med försäljning men det kommer även vara inslag av arbetsuppgifter inom marknad och rekrytering. Du kommer att vara en viktig del i Arkatays tillväxtresa. Vi kommer tillsammans med dig driva på din utveckling och du kommer successivt få mer ansvar i din interna roll på Arkatay. Samtidigt bidrar du i ökande omfattning i våra kundleveranser och gör dig redo för att arbeta som konsult inom något av våra verksamhetsområden.

Arbetsuppgifter som du förväntas utföra är bland annat:
• Kontinuerligt prospektera och bearbeta i tidiga kunddialoger.
• Boka och i förlängningen delta på säljmöten.
• Utveckla och ta fram säljstödsmaterial i form av presentationer, offerter och tjänstebeskrivningar, både generiska och kundspecifika.
• Hantera kundnöjdhetsmätningar och underhålla underkonsultnätverk.
• Intern koordinering och samordning av aktiviteter och projekt.
• Samla input från kollegor för att producera innehåll för blogginlägg.
• Underhålla innehåll på hemsida i samarbete med marknadsbyrå.
• Bevaka och bidra till svar på upphandlingsförfrågningar.
• Bidra i rekryteringsprocessen.
• Stötta konsulter i leveranser, i växande omfattning under perioden.

Tjänsten kommer innebära många kontaktytor, både i arbetet med försäljning, marknad och rekrytering, men även i kommunikation internt med kollegor. Du behöver därför ha en förmåga att förankra, tydliggöra och kommunicera.


Vem är du?
Vi letar efter rätt person med rätt inställning. Vi förutsätter att du är nyfiken och öppen för att prova olika uppgifter, roller och uppdrag. Du har alltid fokus på vad du ska tillföra och åstadkomma för att skapa värde både för oss på Arkatay och för våra kunder. För att trivas i rollen behöver du vara ansvarstagande och inte är rädd för att ta egna initiativ, men har heller inga svårigheter att fråga om hjälp.

Du har en eftergymnasial utbildning på universitetsnivå, gärna inom fälten ekonomi, ledarskap, organisation eller någon teknisk inriktning. Vi letar efter en person som utmärker sig i studieresultat och engagemang, där vi tror att du ligger i toppskiktet av din årskull, och att du med ödmjukhet kan vara stolt över dina prestationer hittills. Precis som vi, är du allergisk mot arrogans, och du prioriterar välmående och balans i livet. Du gör dig väl förstådd i både svenska och engelska i tal och skrift.

För att trivas på Arkatay är det viktigt att du delar våra värderingar, då de präglar allt vi gör:

Välmående: Vi har en mänsklig och öppen kultur där Arkatay ska vara den bästa tänkbara arbetsplatsen där möjlighet ges till självförverkligande och förutsättningar för välmående.

Utmärkande prestation: Vi strävar efter att tillhöra toppskiktet inom det vi gör och tar alltid ansvar för det långsiktiga resultatet.

Insikt: Vi strävar ständigt efter utveckling, aktiv återkoppling och konstruktivt ifrågasättande. Vi söker alltid lärdomar och är aldrig fulländade.

Delaktighet: Vi agerar på ett sätt som säkerställer delaktighet för alla Arkatayare på ett så inkluderande och effektivt sätt som möjligt. Vi tillämpar proaktiv transparens och ser till att skapa förutsättningar för människor att komma till tals, bidra och vara sitt bästa jag!


Om verksamheten
Arkatay är ett medarbetarägt konsultföretag som brinner för projekt- och förändringsledning. Vi är under tillväxt och har just nu 20 medarbetare, med kontor i Malmö och en begynnande etablering i Stockholm. Vi arbetar för att projekt och förändringar alltid ska lyckas och bedrivas hållbart, hos våra kunder och i samhället i stort. Vi anser att det är Arkatays uppdrag att få detta att hända och definierar det i vårt syfte; att säkra hållbar framgång i projekt och förändringar. Vi ser oss själva som en del i ett större ekosystem där flera parter samverkar för att uppnå samma mål.

Inom bolaget organiserar vi oss enligt självstyrande principer, långt ifrån den traditionellt hierarkiska paradigmen. Hos oss finns inga chefer och därför förväntas alla ta ansvar för varandra och bolagets strategi, och alla sätter sin egen lön. Har du en bra idé är chansen stor att du kommer få möjlighet att genomföra den. Vi är övertygade om att en syftesdriven och självstyrande organisation både ger konkurrensfördelar i vårt marknadserbjudande och skapar de bästa förutsättningarna för en välmående vardag.

Vi arbetar med tre huvudsakliga tjänsteområden: utbildning, rådgivning och operativ projektledning. Vi ser oss som ödmjuka experter och har de högsta möjliga kvalitetsambitionerna i allt vi gör. Vi investerar en betydande del av vår tid på utveckling och ständig förbättring för att kunna få så stor påverkan som möjligt till vårt syfte: att sprida projektframgång.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2022
  • Ansök senast: 13 april 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024

Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024