OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN
Vi söker dig som är full av energi och trivs i en omväxlande miljö där du jobbar med reception, konferens och bokning. Ditt ansvar är att gästerna trivs, från första kontakt till dess de lämnar huset.
Arbetet är mångsidigt och innebär bland annat att ansvara för bemanningen i receptionen på både Grand Hotel och vårt systerhotell, Hotel Lundia. Du säkerställer den dagliga driften i receptionen genom din effektiva tillgänglighet och närvaro.
I din roll som Gäst- & Servicekoordinator stöttar du Hotellchef i ledning av personal och upplärning av nya medarbetare där du naturligt anpassar din kommunikation efter individ och situation.
Tjänsten avser även sedvanliga receptionsuppgifter, välkomnande av konferenser och värdskapet på plats. Samt införsäljning och bokning av logi och konferensförfrågningar.
Du älskar att leverera service i världsklass och det märks – på plats, i telefon och per mail.
Erfarenhet från liknande jobb är önskvärt och av bokningssystemet Opera är meriterande. Svenska och engelska är ett krav, likaså B-körkort.
Vi söker en 100% tillsvidareanställning där 6 månaders provanställning tillämpas. Tjänsten startar enligt överenskommelse.
Skicka din ansökan till emelie.karlsson@grandilund.se
Vi ser gärna att du skickar in din ansökan till oss redan idag då vår rekrytering sker löpande. Om du har några frågor gällande tjänsten går det bra att kontakta Hotellchef, Emelie Karlsson på emelie.karlsson@grandilund.se
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.