Grand Hotel söker medarbetare till Guest service

Arbetsbeskrivning

Grand Hotel är ett femstjärningt de luxe-hotell och det enda svenska hotell som är medlem i The Leading Hotel of the World. Grand Hotel är en välkänd profil och ett självklart val för den besökare som kräver och uppskattar unik service och miljö. Här bedrivs hotell-, konferens-, festvånings- och restaurangverksamhet. Grand Hotel är ett helägt dotterbolag till Investor. Som medarbetar inom Guest service ser vi att Du har en gedigen erfarenhet från servicebranschen, besitter en genuin känsla för service och ett stort intresse för våra gäster. Du skall aktivt kunna förutse våra gästers behov, informera övriga avdelningar och ha lätt för att samarbeta. Du är kvalitetsmedveten, kreativ och vill med nya ideer vara med att utveckla och förnya vår Guest service . Du kommer att göra regelbundna uppföljningar av gästers boende samt uppföljning av eventuella klagomål enligt Grand Hotels klagomåls policy. Du skall kunna bemöta och hantera kritik på ett professionellt sätt både i tal och skrift på svenska och engelska. Tjänsten innebär att aktivt assistera receptionen och concierge vid behov, att säkerställa kommunikationen i Front office och mellan övriga avdelningar Välkommen med Din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Nya Grand Hotel
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 12 december 2006
  • Ansök senast: 22 december 2006

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010