OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Grand Hotel är ett klassiskt landmärke mitt i centrala Stockholms som bedriver hotell, konferens, festvåning och restaurangverksamhet.Grand Hotel är ett av de få utvalda företag i Sverige som är Kungliga Hovleverantörer och det enda hotellet i Sverige som är medlem i The Leading Hotels of the World och från den 1 januari 2008 även en del av InterContinental Hotels & Resorts.Grand Hotel är ett helägt dotterbolag till Investor AB Till Grand Hotel och receptionen söker vi nu en extra Concierge.Concierge huvudsakliga arbetsuppgifter är att ge personlig assistans till våra gäster, allt i från information och bokning till att arrangera utflykter och restaurangbesök. Vi söker Dig som har en genuin känsla för service med ett stort intresse för våra gäster.Du måste tala flytande svenska och engelska har god kännedom om Sverige och Stockholm, kultur och nöjen.Flexibilitet, initiativtagande och en positiv anda är viktiga egenskaper. Grand Hotel erbjuder dig ett spännande och omväxlande arbete med mycket externa kontakter.För rätt person erbjuder Grand Hotel även goda möjligheter till professionell- och personlig utveckling i form av bl a ett heltäckande utbildningsprogram.Vi arbetar aktivt med personalvård och har ett personligt friskvårdsprogram.Tjänsten är extra anställning.Då vi är ett internationellt hotell som aldrig stänger, innebär detta att vi arbetar dagtid, kvällstid samt under storhelger.Värdesätter Du hög service och kvalitet är Du välkommen med Din ansökan via vår hemsida senast 15 april 2010.