OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Grand Hotel Stockholm är ett femstjärnigt de luxe hotell och det enda svenska hotellet som är medlem i The Leading Hotels of the World.Grand Hotel är en välkänd profil och ett självklart val för den besökare som kräver och uppskattar unik service och miljö.Här bedrivs hotell-, spa-, konferens-, festvånings- och restaurangverksamhet, där bl.Grand Hotel Stockholm är ett helägt dotterbolag till Investor.Supervisors centrala roll är att ansvara för alla förekommande arbetsuppgifter under det egna skiftet i receptionen samt att skapa förutsättningar för och delta i den dagliga driften i front office.I arbetet som Supervisor ingår bl.a. löpande administrativa göromål, uppföljning och avstämning tillhörande den dagliga driften samt ansvar för att relevant information om driften hanteras och distribueras till berörda medarbetare.Även ansvar för upplärning av nyanställda ingår. Vi ser att du har en gedigen erfarenhet från servicebranschen och aktivt kan förutse våra gästers behov.Du har en förmåga att skapa ett gott arbetsklimat och du lämnar ett avtryck och ger våra gäster en upplevelse att ta med sig och längta tillbaka till.Vi söker Dig som har tidigare vana från arbete i hotellreception.Du bör ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt tidigare erfarenhet av bokningssystemet Opera.Att kunna hantera och behärska stress/högt arbetstempo ser vi som en förutsättning.Grand Hotel erbjuder dig ett spännande och omväxlande arbete med mycket externa kontakter.För rätt person erbjuder Grand Hotel även goda möjligheter till professionell- och personlig utveckling i form av bl a ett utbildningsprogram.Vi arbetar aktivt med personalvård och har exempelvis infört ett personligt friskvårdskonto Tjänsten är heltid och innebär skiftarbete efter rullande schema.Värdesätter Du hög service och kvalitet är Du välkommen med Din ansökan vi vår hemsida senast 16 oktober 2010.