OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Blekinge Tekniska Högskola är en av Sveriges tydligast profilerade högskolor, där samhällets digitalisering och hållbarhet står i fokus. Vi söker nu en ny medarbetare som vill vara med att utveckla vår verksamhet. Låter det som din framtid?
Avdelningen för Högskoleservice utför förberedande gransknings- och registreringsarbeten i de internationella, nationella och lokala antagningsomgångarna. Verksamheten har varit i drift sedan 2013-04-01och vi söker nu medarbetare till denna verksamhet, med tillträde i december.
Arbetsuppgifter:
På avdelningen för Högskoleservice kommer du att jobba med löpande registrering och granskning av dokument i antagningssystemet NyA.
Önskvärda kvalifikationer:
Du bör ha tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Vi söker dig som är flexibel, serviceinriktad, kvalitetsmedveten, ansvarstagande, kommunikativ och strukturerad. Erfarenhet av arbete i antagningssystemet NyA är en fördel. Stor hänsyn tas till de sökandes personliga egenskaper. Även goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav
Tjänstgöringsomfattning:
Deltid, 75%.
Tillträde:
1/12 eller enligt överenskommelse.
Varaktighet:
Vikariat, ca 18 månader.
Ansökan:
Välkommen med din ansökan senast 2021-10-10.
Du ansöker via vårt rekryteringssystem genom att klicka på knappen ”ansök”.
Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och anvisningarna.
Anvisningar till sökande finns på https://www.bth.se/om-bth/lediga-tjanster/#section-anvisningar-till-sokande.
BTH välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi arbetar aktivt för att ta tillvara de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten.
Vi har valt medier för denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare för rekryteringstjänster.