OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För att söka jobbet till Nederman behöver du skicka in din ansökan. För att öka dina chanser rekommenderar vi att du skickar in din ansökan så fort som möjligt efter att du fått tillgång till denna annons.
OM TJÄNSTEN
För att söka tjänsten kommer du behöva:
* Ha en relevant utbildning inom IT eller har arbetat inom service desk sen tidigare.
* Tala och skriva obehindrat på såväl svenska som engelska
* Ha erfarenhet av AD
Det är även meriterande om du har erfarenhet av:
* Ärende hantering via ticket system
* Microsoft 365
* Nätverk
ARBETSUPPGIFTER
Hur kan jag förbereda mig på ett första telefonsamtal?
Nästa steg i processen efter din ansökning innebär en telefonavstämning. Frågor du kan förbereda dig på är:
* Varför söker du till denna tjänst? Vad är det som tilltalar dig i konceptet?
* Varför skulle du vilja jobba som IT-konsult?
* Vad gör dig intresserad av IT-branschen?
* Hur har ditt IT-intresse/tekniska intresse kommit till uttryck, antingen på fritiden eller i arbetslivet? Har du en passion för service eller kan du sitta i timmar och skruva med olika tekniska produkter?
* Vad är det hos dig som person som gör att du kommer lyckas i din roll?
VI SÖKER DIG SOM
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Placering: Helsingborg
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Nedermans önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231