OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du social och vågar ta plats? Vill du göra karriär i ett spännande bolag? Gillar du att ha eget ansvar?Är utveckling något som du gillar? Då har vi tjänsten för dig!
Ubers förarpartner är våra viktigaste kunder, och en expert bör tillhandahålla den bästa supportupplevelsen för dem på våra Greenlight-platser. Greenlight-platser hjälper nya förarpartner att komma ut på vägen för första gången, bygga engagemang med plattformen över tid och utgöra en hemmabas för förargemenskapen.
Uber-experter är Ubers ansikte utåt för tusentals av våra förare-partners, och vi letar efter personer med starka kommunikations- och problemlösningsförmåga som arbetar med en kund-först-mentalitet. I denna roll förväntas du dela den ekonomiska möjligheten till nya förarpartners, hjälpa till med nya förarpartners, ge exceptionellt stöd till våra befintliga förarpartners och snabbt anpassa dig i en ständigt växande verksamhet.
Om tjänsten
? Ge 5-stjärnig personlig support till våra chaufförspartners
? Gå igenom förarpartners genom introduktionsprocessen och alla verktyg de behöver för att bli framgångsrika på Uber-plattformen
? Ge informationssessioner till grupper av nya förare för att göra dem redo att köra och för att använda appen på rätt sätt
? Hjälp befintliga förarpartner att felsöka eventuella problem de upplever (t.ex. en försenad betalning)
? Hjälp till att varumärket Uber-namnet och få förare-partners glada att vara på vägen
? Håll koll på nya Uber-policyer, procedurer och program som påverkar förarpartners
? Bidra med värdefulla insikter från verksamheten för att förbättra förarupplevelsen genom Operations Team
Viktigt för tjänsten
Egna personliga mätvärden för kundsupport och prestanda.
Säkerställ kvalitet genom doc revision.
Gå mer än bara problemlösning för att identifiera bakomliggande orsaker och arbeta med andra medlemmar i Uber-teamet för att göra ständiga förbättringar
Tjänsten som Greenlight Expert är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget är på 6 månader med stora möjligheter till förlängning och karriärsutveckling inom företaget.
Om dig
För att lyckas i denna tjänst behöver du ha:
? Kommunikationsförmåga, med förmågan att interagera och få kontakt med många typer av personligheter
? Entusiasm över vår produkt
? Passion för att arbeta med andra i ett högpresterande team
? Förmåga att snabbt och effektivt problemlösa och felsöka - om du inte vet svaret vet du var du ska leta och vem du ska fråga
? Förmåga att identifiera problem och föreslå lösningar
Det är också viktigt att du kan/har:
Kund empati - så du förstår vilken inverkan varje arbetsuppgift har på kundnöjdheten
Kundpåverkan - bidrar med lämpliga ideér inom rätt sammanhang, samt prioriterar slutkunden i varje beslut
Service och upplevelsemässig excellens - Uppfyller grundläggande kundförväntningar samtidigt som du utför arbete och uppfyller grundläggande kvalitets- och effektivitetsstandarder
Ansvarstagande - Presenterar dig själv och tar ansvar för dina arbetsuppgifter
Kommunikativ - Använd lämpligt språk och ton för att kommunicera
Främjar teamarbete och samarbete - Delar med sig av idéer och ger förslag på hur man bygger upp lagmoralen
(Jobbet kräver att man åker 1-2 gånger i månaden till Norge och supportar Ubers partners på plats)
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare Sofi Coulianos via sofi.coulianos@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147