Grekisktalande samordnare i Sundbyberg

Grekisktalande samordnare i Sundbyberg

Arbetsbeskrivning

Vi tror på att närhet till våra kunder och medarbetare ger både trygghet och hög kvalité på den service vi ger. Vårt mål är att bistå människor oavsett funktionsnedsättning med den i särklass tryggaste personliga assistansen samt att vara den i särklass bästa arbetsgivaren. Vår verksamhet genomsyras av fem värdeord: engagemang, kompetens, respekt, omsorg och trygghet, vars initialer bildar ordet EKROT, ett ord som återfinns i allt vi gör.

Vi söker dig som tycker om att arbeta med människor med olika funktionsnedsättningar och det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av personlig assistans eller annan LSS-verksamhet.
Som samordnare hos oss blir du den drivande kuggen i hjulet för kontorets utveckling samt spindeln i nätet kring våra kunder och medarbetare där din huvuduppgift är att säkerställa att våra kunder blir väl omhändertagna samt att våra assistenter har en trygg arbetsmiljö. Det innebär att du planerar hur assistansen ska utföras utifrån kundernas önskemål, och samtidigt säkerställer kvaliteten.

För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har en väl utvecklad social förmåga, är servicemedveten, kan ta egna beslut och vågar ta hjälp när det behövs. Det är viktigt att du är strukturerad, trygg i dig själv samt har en förmåga att organisera och prioritera då arbetstempot till och från varierar. Vidare är det positivt om du har lätt att skapa långvariga relationer både med kunder och assistenter.
 
Arbetsuppgifter:
* Förvalta kund
* Rekrytera medarbetare samt ansvara för schemaläggning och bemanning
* Ansvarig för jourtelefon (varannan vecka)
* Ansvara för kundernas beslut och dokumentation
* Planera och följa introduktion med nyanställda
* Delta i säljorganisationen
* Delta och leda hälso- och arbetsmiljöarbetet
* Leda APT möten
* Ha kontakt med olika myndigheter
* Administrativa arbetsuppgifter


Körkort är ett krav.
Kontoret finns på Sundbybergs torg och arbetstiderna är måndag till fredag 08.00 till 17.00
Vi ser att du även uppger löneanspråk när du söker tjänsten.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan hela rekryteringstiden gått ut.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inspirera Assistans
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2023
  • Ansök senast: 24 mars 2023

Liknande jobb


CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024