OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten:
Vi är på jakt efter en driven och målinriktad Assistent för att stödja vår kund i Västerås. Organisation inkluderar både tjänstemannaavdelningar och produktionsenheter, där kundens fabrik utgör den största delen. Dem strävar efter att erbjuda enastående resultat varje dag och att ge deras kunder den bästa möjliga upplevelsen. Som Assistent kommer du att vara en nyckelperson i flera centrala processer, särskilt inom personaladministration och internkommunikation. Dina arbetsuppgifter kommer att variera från att stödja chefer och medarbetare i produktionsorganisationen till att organisera besök och evenemang samt hantera inköpsaktiviteter.
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Administration kopplad till on- & offboarding av anställda och konsulter, inklusive hantering av behörigheter i IT-system.
Stödja cheferna inom produktionsorganisationen med personaladministration i SAP och andra system.
Organisera besök, evenemang och resebokningar.
Hantera inköpsaktiviteter, inklusive inköpsorder och fakturahantering.
Fungera som kontaktperson för interna arbetsprocesser.
Ansvara för internkommunikation med fokus på produktion.
Förbereda rapporter för ledningsteam, föra protokoll och delta i olika ledningsforum.
Driva och delta i förbättringsprojekt relaterade till kontorsmiljö och administrativa processer.
Om dig:
Omfattande erfarenhet från liknande roller.
God kommunikations- och presentationsförmåga på svenska och engelska.
Gedigna kunskaper i SAP och MS Office-programmen.
Erfarenhet av PowerBI är meriterande.
Förmåga att ta initiativ och leda samt att arbeta bra både i grupp och individuellt.
Vi kommer att lägga stor vikt på personliglämplighet.
Om du känner att du matchar beskrivningen och är redo att ta dig an denna utmaning, ser vi fram emot att ta del av din ansökan. Urval sker löpande, och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du blir anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: tilde.fridholm@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147