OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi skapar karriärer.Vi är en av de största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa.Vi öppnade våra första butiker i Sverige 2003 och sedan dess har vi ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna.Varje vecka väljer hundratusentals svenskar att handla smart när de går till någon av våra mer än 150 butiker runt om i Sverige.Vår kundtjänst behöver förstärkning.Gruppansvarig för kundtjänstavdelningen På kundtjänst hanteras framför allt inkommande och utgående samtal, brev och e-post med bland annat frågor, synpunkter och förslag från våra kunder.Dessutom sammanställs interna rapporter kring kundtjänstärenden.Som gruppansvarig är du administrativt ansvarig för vår kundtjänst som för tillfället består av fyra personer.Du kommer att vara delaktig i det dagliga arbetet på kundtjänsten med tyngdpunkt på fallen som behöver en grundligare översyn.Du kommer även att agera som kundtjänstens kontakt med vår kvalitetsavdelning samt även med företagets övriga avdelningar.Detta ställer krav på du är bra på och tycker om att formulera dig i tal och skrift. Det är meriterande om du tidigare har arbetat på en kundtjänst eller om du har erfarenhet av liknande administrativt arbete, gärna inom livsmedelsbranschen.Det är även meriterande om du har tidigare ledarskapserfarenheter. Ett gott kundbemötande är en förutsättning för tjänsten.Du är stresstålig, noggrann, ansvarsfull och serviceinriktad.Du har en god administrativ förmåga och är en van datoranvändare.Du har förmågan att arbeta under eget ansvar och lätt för att samarbeta med andra. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.Kunskaper i tyska är meriterande. OBS!Ange önskad tjänst som referens i din ansökan.