OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett passionerat driv kring att leverera service och ett genuint intresse för att skapa och bygga långsiktiga relationer? Är du redo att ta nästa steg i din utvecklingsresa kring servicebemötande, kundkontakt och ledarskap? Lockas du dessutom av att få vara med från start i vårt nya FM-kontrakt? Då är det här en spännande roll för dig!
Vilka är vi?
Coor är en trygg och stabil arbetsgivare med en varm och inkluderande kultur. Vi ger våra medarbetare möjlighet att utvecklas och växa i karriären. I ett nära partnerskap med vår kund spänner sig Coors uppdrag inom FM-servicetjänster med start i februari 2025 i Linköping. Kunskap, service och tillgänglighet står i fokus som ska lämna ett positivt avtryck hos både kundens medarbetare och besökare. Vi ska se till att den dagliga driften inom arbetsplatsservice alltid fungerar samt utveckla leveransen och affärsmodellen till nästa nivå där du kommer ha en stor påverkan.
Vad kommer du att få arbeta med?
Detta är en mycket spännande roll för dig som är i början av din karriär som ledare/chef. Du kommer vara ansvarig för Coors FM-serviceleverans som består av ett flertal receptioner runt omkring Linköping. Du kommer utveckla, planera och leda verksamhetens arbete mot uppsatta mål tillsammans med ditt team som kommer bestå av 10-15 medarbetare. Rollen är delvis operativ där du dels kommer att arbeta som receptionist, dels ha ett helhetsansvar för personal, leverans, kund och ekonomi.
Exempel på ansvar och arbetsuppgifter:
• Personalansvar och utveckling av medarbetare
• Leda, koordinera och utveckla den operativa serviceleveransen för att säkerställa en professionell och tillfredsställande leverans gentemot kunden
• Upprätta och utveckla en förtroendegivande och affärsmässig dialog med kunden samt löpande uppföljning inom ramen för leveransen
• Förbättrings- och utvecklingsarbete, både internt och mot kund
• Koordinering, styrning och samarbete med kollegor och medarbetare
• Upprätta mål samt löpande följa upp dessa
• Ekonomi- och bokslutsarbete
Du utgår från Linköping och rapporterar till sitechef där du ingår i enhetens ledningsgrupp.
Vem är du?
Vi söker dig som har en egen drivkraft, är positiv och som i grunden är en serviceinriktad person med en god förmåga till att bygga relationer både internt och externt. Som person så vet du hur man ger det lilla extra för att skapa en trivsam och välkomnande atmosfär. Du är ordningsam och strukturerad, har ett prestigelöst förhållningssätt och ser utmaningar som möjligheter. Vidare är du en lyhörd och trygg person som är van att arbeta i ett högt tempo där du är både flexibel och anpassningsbar och där ditt bärande engagemang är tongivande.
Vi ser att du har
• Ett par års erfarenhet som gruppledare/receptionistchef eller gruppchef inom en serviceverksamhet
• Tidigare erfarenhet av att arbeta som receptionist ser vi det som meriterande.
• Är van att arbeta i Officepaketet
• Goda kunskaper i både tal och skrift i såväl svenska som engelska
• Det är meriterande om du tidigare har haft helhetsansvar för leverans, personal och ekonomi
Vad vi erbjuder
• Karriärmöjligheter och utveckling inom en växande organisation
• Introduktion för nyanställda
• Marknadsmässig lön enligt kollektivavtal med årlig lönerevision
• Fast lön enligt kollektivavtal
• Avtalspension, försäkringar och förmåner som föräldralön och friskvårdsbidrag
• Löpande kompetensutveckling genom interna utbildningar och kurser
• Ett prestigelöst, mångsidigt och sammansvetsat team där alla stöttar varandra
Övrig information och kontaktuppgifter
Anställningsform: En tillsvidareanställning på heltid (100%) med provanställning på 6 månader
Placering: Linköping
Arbetstid: Vardagar med tider varierande mellan kl. 07:00-17:00
Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta sitechef Maria Sjödin via mejl på maria.sjodin@coor.com. Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via ansökningsknappen i annonsen med hänsyn till GDPR.
Som en del av rekryteringsprocessen så kommer en bakgrundskontroll genomföras på slutkandidat, vill du veta mer? Läs gärna mer här: https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/
All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen.
Vi ser fram emot din ansökan, hos Coor är du skillnaden!
Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354