OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har en bakgrund som ledare inom kundservice, och drivs av att utveckla och motivera dina medarbetare. Vill du vara med och utveckla en kundfokuserad kultur kan detta vara tjänsten för dig.
OM SEB KORT
SEB Kort finns representerade i alla nordiska länder. Företaget arbetar med en mängd olika kortvarumärken som SEB, Eurocard och Diners club samt olika co-brand partners ex. SAS. Kortkunderna består av både företag och privatpersoner. Via SEB Korts olika kanaler, framför allt telefon, mejl och sociala medier, hanteras årligen mer än en miljon kundkontakter.
OM TJÄNSTEN
I denna roll är du en av fyra ansvariga Gruppchefer vilka samarbetar för att leverera en riktigt bra service till kunderna. Du drivs troligen av viljan att skapa förutsättningar till riktigt bra kundupplevelser. Samtidigt förstår du att framgången kommer genom människorna på avdelningen, och att dessa måste tränas, utbildas och ges feedback löpande. Du deltar även till viss del i den löpande utvecklingen av verksamheten varför du håller dig a jour om trender och utveckling inom kundservice- och kundupplevelse-områdena.
DEN VI SÖKER
Du är en bra coach som blir glad av slutkundernas positiva omdömen och tillfredsställelse. Förmodligen har du tidigare haft en ledande roll inom kundservice, och har lyckats väl med att driva en positiv utveckling av kund- och personalnöjdhet.
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du har några års ledarerfarenhet från kundservice. Du är trygg i ditt ledarskap och har en förmåga av att skapa ett högt engagemang hos dina medarbetare. Samtidigt är du strukturerad och både planerar och följer upp ditt arbete noggrant. Du är målmedveten men flexibel, och samarbetar bra med dina kollegor. Kommunikation i tal och skrift på både svenska och engelska behärskar du väl, andra nordiska språk är dessutom meriterande.
ÖVRIG INFORMATION
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tjänsten är placerad på SEB Korts huvudkontor i Solna. Det är SEB Korts önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Workz som är ansvariga för rekryteringen. Har du frågor gällande rollen eller processen kontakta: rekrytering@workz.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic