OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och leda en framgångsrik produktionsprocess och bidra till en positiv arbetsplatskultur?
Vår verksamhet
Hos oss tillverkas idag växellådor och axlar till Scanias och i viss mån MAN’s chassimonteringar i Europa. Vi har många spännande projekt på gång kopplat till elektrifiering och digitalisering av framtidens lastbilar. Förutom den tekniska delen är vi ett företag med en stark kultur som värdesätter mångfald, inkludering och våra värdegrunder i det dagliga arbetet.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som gruppchef inom logistik på transmissionsmonteringen får du ett utvecklande uppdrag med stor frihet att, genom ett närvarande ledarskap, leda verksamheten inom en avdelning. Det innebär att du har ansvar för avdelningens insats och jobbar därmed proaktivt för att hantera risker innan de inträffar. Du har en viktig roll i att fortlöpande utveckla verksamheten och medarbetarna genom att kontinuerligt utvärdera befintliga processer och arbetssätt med syfte att skapa ständiga förbättringar – parallellt med det – och lika viktigt är din egen förmåga och vilja att bidra till att skapa förutsättningar för den tillvaro du och ditt team behöver för din utveckling, prestation och välmående.
Är det här du?
Är du en person som brinner för att motivera och utveckla individer genom samarbete, kommunikation och problemlösning? Är du en ansvarstagande person som bygger relationer? Ser du fördelarna och har en inre drivkraft att jobba med inkludering och jämställdhet? Då är det dig vi söker!
Du har gärna en eftergymnasial utbildning eller annan relevant utbildning. Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet inom ledarskap eller projektledning från en teknisk organisation men det är inget måste. Du kanske istället har erfarenhet från andra branscher så som servicebranschen eller vård- och omsorg där högt tempo är en del av vardagen?
Vad vi erbjuder
Tillsvidareanställning placerad i Södertälje
Dagtidsarbete
Karriär- och utvecklingsmöjligheter i en internationell miljö
Förmåner som exempelvis personalbil, resultatbonus, tjänstepension, flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag m.m
Fortlöpande utbildning för att ge dig rätt verktyg för att leverera och utvecklas i din roll
Ett nätverk av stöttande och kompetenta chefskollegor
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta oss
Ted Massoud, Verkstadschef, på tel. 0736880946 eller Catarina Hemning, Verkstadschef, på tel. 0855352075
Ansökan
Ansökan ska innehålla personligt brev, CV och eventuella relevanta intyg. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök senast 2024-09-26.
Vi använder logik- och personlighetstester i vår urvalsprocess och en bakgrundskontroll kommer att genomföras för denna tjänst.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Randstad .