OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM SESOL AB
Vi är en trygg partner för dem som ska investera i solceller, elbilsladdare eller batterier.
Vi är idag över 500 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi har också etablerat oss i bland annat Kalmar, Helsingborg, Södra Stockholm, Göteborg och Örebro.
Varje dag levererar vi anläggningar med högsta kundnöjdhet i fokus. Eftersom fler och fler får upp ögonen för solceller, elbilsladdare och batterier så innebär det att vi arbetar med anläggningar i alla storlekar, från en helt vanlig villa till stora parker. All vår personal är behörig och anställda direkt i Sesol vilket är viktigt för oss för att kunna leverera den kvalité vi står för som företag. Vi kan stolt säga att vi är en helhetsleverantör, på riktigt.
Rollbeskrivning/Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara att ge god support och service via telefon och mail, både internt och externt. Sammanfattningsvis kommer du att:
- Stötta medarbetare på din avdelning
- Uppdatera och upprätta guider
- Hantera kontaktmailen
- Schemalägga arbetsveckan
- Vara den beslutsfattande vid ärendehantering
- Du är den kunnige i systemen Fusionsolar och Solaregde
Vem är du?
Vi söker nu dig som är en problemlösare i grunden och har ett tekniskt intresse. Du är lyhörd och trivs med att hjälpa andra och supportera andra. Du kommer arbeta i ett team där du är gruppchef, vilket innebär att du även är ansvarstagande. Att vara kommunikativ och service-minded är en stor del av det dagliga arbetet. Du är spindeln i nätet och ska kunna kommunicera såväl internt som externt.
Du har:
- Erfarenhet inom ledarskap
- Meriterande om du har erfarenhet och kunskap inom Teknik och Solcells-branschen
Om anställningen:
Lön: Fast
Placering: Jönköping
Tillträde: Enligt överenskommelse
Anställningsvillkor: Heltid
Välkommen in med din ansökan idag!
OBS: Ansökan tas endast emot via hemsidan.