OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget Företaget är en av världens ledande leverantörer av medicinteknisk utrustning och har i Sverige drygt 350 personer anställda. Huvudkontoret i Sverige är beläget i Solna. Arbetsbeskrivning Kundtjänstfunktionen handhar kundkontakter som rör tekniska produktfrågor. Gruppen ansvarar för kundklagomål rörande samtliga produktområden bl.a. Ventilation. För att ytterligare optimera handläggningen av kundklagomål skall en ansvarig chef för gruppen tillsättas. Arbetsuppgifterna blir: - Leda arbetet på avdelningen. - Ansvara för tillgång till teknisk support från annan organisation där så erfordras. - Kontinuerligt följa upp och utvärdera situationen på kundklagomål. - Aktivt definiera och implementera administrativa och tekniska förbättringar i klagomålsprocessen, både internt i Solna och externt i säljbolag/distributörer. Erfarenheter Du har goda, dokumenterade ledaregenskaper, antingen från tidigare chefsposition eller från projektledning samt goda muntliga och skriftliga språkkunskaper i svenska och engelska. Vi ser gärna att du har kunskaper om regulatoriska krav. Utbildning Civilingenjör eller motsvarande Personliga egenskaper Du bör vara kreativ, ha förmåga att tänka i nya banor och ha starkt fokus på resultat. Du tycker om att arbeta med förändringar. Då arbetsuppgifterna är mycket omväxlande krävs flexibilitet och förmåga att kunna planera och strukturera sin verksamhet. Övrigt Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid och är belägen i Solna. Söka detta jobb För att kunna söka detta jobb måste du registrera ditt CV i vår databas, www.jobzone.se Om du redan har gjort det, ska du bara logga in med ditt användarnamn och lösenord.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Nevenius
070-1678514