Gruppchef till kundservice privat

Gruppchef till kundservice privat

Arbetsbeskrivning

Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?

Nu söker vi en person som vill vara med och bidra till att Tre Customer Service blir en av Sveriges bästa kundservice.

I din roll som gruppchef på Consumer Contact Center/vår kundtjänst har du fullt personal- och budgetansvar för ditt team som hanterar inkommande samtal. Du kommer även vara en del av ledningsgruppen för Consumer Contact Center och därmed inte bara ansvara för ditt eget team utan även bidra för helheten.

Med kundnöjdhet och engagerade medarbetare i fokus kommer du att jobba mot att nå toppresultat. Du kommer att arbeta med att förenkla såväl kundernas som medarbetarens vardag, detta genom coachning, effektivisering och ständigt förändringsarbete. Du kommer att ha många kontaktytor och kommunicera med både kunder och kollegor internt på Tre. Rekrytering är också en stor del av din nya arbetsuppgift. Givetvis förväntas du även bidra till hela avdelningens utveckling inom service, försäljning och kvalitet.

Vem är du?

För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är en person med starkt inre driv och mycket energi. Du ska ha ett tydligt resultatfokus och motiveras av att nå dina och teamets mål. Samtidigt är det viktigt att du ska kunna vara analytisk och växla mellan detaljnivå och helhetsbild. Självklart är du service minded och sätter stor stolthet i att ge våra kunder bästa möjliga hjälp med sina utmaningar.

Du brinner för ledarskap och ser möjligheter i att utveckla individer till att nå sina resultat. Vidare ser vi att du behöver vara strukturerad i hur du arbetar, ha förmågan att arbeta i högt tempot, kavla upp ärmarna och arbeta där behov finns. Du är en sann förebild och agerar i enlighet med Tres kultur. Du vet att teamarbete och engagemang ger nöjda medarbetare, höga resultat och nöjda kunder.

Gärna har du idag eller har du tidigare haft en ledande position och är nu redo att ta dig an nästa utmaning. Vi ser även att du har goda kunskaper i Office-paketet (Excel, Powerpoint) samt har goda kunskaper i såväl svenska som engelska.

Tjänsten är ett vikariat, inledningsvis 6 mån med goda chanser till förlängning och du rapporterar till Head of Consumer Contact Center Arash Esfandyari, Arash.Esfandyari@tre.se som du även kontaktar för frågor kring tjänsten.

Sök redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tre
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2021
  • Ansök senast: 13 oktober 2021

Besöksadress

Entretorget 5
None

Postadress

Entretorget 5
Johanneshov, 12118

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Customer Care Manager to Samsung

Customer Care Manager to Samsung

22 november 2024