OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OKQ8 Sverige och Q8 Danmark utgör tillsammans ett av Skandinaviens största oljebolag. Vi är en engagerad och kundorienterad organisation med cirka 5000 anställda i Sverige och Danmark. Våra värderingar är öppen och ärlig, kundfokus, kompetens, snabbt och smidigt, och de påverkar vårt dagliga arbete. Våra medarbetare har alla något unikt att erbjuda, och genom våra värderingar kan vi växa och utvecklas. Vi har cirka 1000 servicestationer i Skandinavien, där vi tillhandahåller produkter och tjänster för människor i rörelse. Vi erbjuder bränsle, hög tillgänglighet och ett stort urval av bilrelaterade produkter samt färska livsmedel och 100 % rättvisemärkt kaffe. Vi arbetar aktivt med att driva utvecklingen av mer klimat- och miljövänliga bränslen och produkter. Läs mer om oss på www.okq8.se och www.q8.dk
Arbetsuppgifter
Vi på OKQ8 söker nu en Gruppchef för ett vikariat (ca 1år) till vår Customer Service-verksamhet i Avesta. I rollen som Gruppchef jobbar du för att aktivt coacha medarbetarna till förbättring samt säkerställa medarbetarnas prestation enligt uppsatta mål.? Vi erbjuder en spännande roll och chansen att vara med på en rolig resa i ett företag som ständigt vill utvecklas. Vi på OKQ8 har kundfokus som en av våra värderingar och strävar efter att alltid överträffa kundens förväntningar. Vår ambition är att leverera kundservice i världsklass.
Din rollI din roll som Gruppchef kommer du att arbeta tätt tillsammans med tre andra Gruppchefer där du har en viktig roll i att stötta, utveckla och coacha gruppen. Du har ett personalansvar för tolv stycken medarbetare, där avdelningens uppgifter är att ge den bästa möjliga servicen till våra kunder via telefon, mejl, samt att hantera övrig administration. Du kommer bland annat att genomföra medarbetarsamtal, lönesamtal och feedbacksamtal samt aktivt delta i Customer Service ledningsgrupp.
Vem är duVi söker dig med erfarenhet av att leda personal och det är meriterande om du tidigare har jobbat i en ledande position inom kundservice eller försäljning. Du har en god system- och datorvana och det är meriterande om du har kunskaper i danska. Vi ser att du har en god kommunikativ förmåga och uttrycker dig väl i tal och skrift.
Som person är du driven, samarbetsvillig och resultatfokuserad. Vidare är du flexibel och trivs med att vara i en resultatorienterad miljö. Du tycker om kundkontakt och kan på ett enkelt och tydligt sätt förmedla information samt inspirera dina medarbetare.
Vi erbjuderHos OKQ8 kommer din erfarenhet och kunskap att värderas högt med det finns också goda förutsättningar för dig som vill utveckla dina färdigheter. Vi är ett stort företag med goda utvecklingsmöjligheter både i Avesta men också på våra övriga kontor i landet. Vårt kontor ligger nere i Koppardalen med Dalälven som närmsta granne.
KontaktFör frågor kring tjänsten kontakta Platschef, Linda Blank på linda.blank@okq8.se. För frågor om rekryteringsprocessen kontakta HR Business Partner, Tobias Ericson, på 08-506 804 59.
Din ansökanPassar denna beskrivning in på dig? Då är du välkommen med din ansökan senast den 18 september.
Följ oss gärna på Facebook och LinkedIn under namnet OKQ8.