OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du vill ge människor en bra vardag. Och ett rikare liv. Precis som vi.
Här på arbetsplatsen, Personligt stöd, inom Social- och arbetsmarknadsförvaltningen i Sundbybergs stad arbetar vi med att ge personer med funktionsnedsättning ett individuellt anpassat stöd i sin vardag.
Som Gruppledare / Administratör kommer du att samarbeta med enhetschefen för Personligt stöd där LSS verksamheterna, personlig assistans, avlösarservice i hemmet , ledsagarservice och kontaktperson ingår. Vid behov ersätta enhetschef vid frånvaro.
Dina arbetsuppgifter är bl.a rekrytering och administration av kontaktpersoner, avlösare och ledsagare, samordning av assistans och schemaplanering, administration av tidsredovisnning samt samordning av praktiska göromål.
Vi vill att du har utbildning inom social omsorg eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant. Erfarenhet och kunskap av verksamhetsområdet. Har fokus på brukarnas involvering och delaktighet.
Du behöver vara flexibel och kunna hantera många saker samtidigt, vara en god administratör, bra samarbetsförmåga, ha ett professionellt förhållningssätt samt vara lyhörd och empatisk.
Befattningen är en tillsvidaretjänst på heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Ansök senast den 10e februari 2019. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Välkommen med din ansökan!
Vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.