OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Polarbröd AB är ett av Sveriges ledande företag inom bröd med en marknadsandel på 14 procent av mjukt matbröd inom svensk dagligvaruhandel. Företaget omsatte 2010 drygt 750 mkr och har cirka 400 anställda. Huvudkontoret finns i Älvsbyn och företaget har tre bagerier i Älvsbyn, Bredbyn och Omne. Polarbröds varumärke, den stolta renen med midnattssolen i bakgrunden, är ett av Sveriges mest kända varumärken. Till huvudkontoret i Älvsbyn söker vi nu en: Gruppledare för kundservice Gruppledare för kundservice är en del av Polarbröds marknadsavdelning och är direkt underställd Försäljningschefen. Som Gruppledare för kundservice är ditt huvudansvar att driva och utveckla kundservicefunktionen med ett personalansvar för fem medarbetare. I rollen som Gruppledare för kundservice kommer du att driva utvecklingsprojekt för att effektivisera bl.a. orderhantering, administration, reklamation och konsumentkontakt. I dina arbetsuppgifter ingår även att vara behjälplig i den dagliga verksamheten. Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens och erfarenhet från kundservice eller liknande arbetsuppgifter. Du bör också ha erfarenhet av arbetsledning. Som person är du bra på att motivera din arbetsgrupp genom ditt engagemang och intresse för service och försäljning. Samtidigt som du är en strukturerad och organiserad person med ett lösningsorienterat sätt. Du har en utvecklad förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska, och det är även meriterande om du har kunskaper i franska och/eller tyska. Din ansökan vill vi ha senast den 6 juni. Gå in under www.polarbrod.se/ledigajobb