OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 14 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på www.humana.se
Vi söker
Vi söker dig som har ett stort engagemang för äldre människor, har en positiv grundsyn och delar våra värdeord Glädje, Engagemang och Ansvar.
Din arbetsdag
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av
- Planera dagschema till kund
- Bemanna personal dagligen
- Vara företagets representant gentemot kund, närstående och uppdragsgivare och verka för kundnöjdhet
- Vara aktiv i kvalitetsarbete
- Vara delaktig i introducering av nyanställd omvårdnadspersonal
- Löpande ekonomiadministration
Arbetet är huvudsakligen av administrativ art men även hemtjänstarbete ute hos kund
Din profil
Du ska vara
- God organisatör
- En konstruktiv, pedagogisk och tydlig ledare
- Stresstålig
- Flexibel och noggrann
- Självgående och ta egna iniativ samt ha ett flexibelt förhållningssätt
- Ha ett gott bemötande med individen i fokus
- God svenska i tal och skrift
Vi erbjuder
En spännade och givande tjänst där du får möjlighet att göra skillnad för våra kunder. Du kommer att arbeta tillsammans med engagerade och serviceinriktade kollegor. Vi ser fram emot att du vill vara en del av Humana och vårt härliga team.
Välkommen med din ansökan till Humana hemtjänst i Värnamo.
Kontakt: Verksamhetschef Camilla Nordén tfn: 0766-217 655, mejl: camilla.norden@humana.se
Inom Humana har vi valt ut tre värdeord som vi tycker bäst beskriver hur vi vill ge vård och omsorg: Glädje, Engagemang och Ansvar. Dessa ord är viktiga för oss i bemötandet av kunder, närstående och medarbetare. Du som vill arbeta hos oss ska dela vår humanistiska värdegrund och genuint trivas med att arbeta med människor.
Humana har som policy att begära utdrag från polisens belastningsregister innan erbjudande om anställning. Utdraget beställer du själv via polisens hemsida. Handläggningstiden är cirka två veckor så beställ gärna utdraget i god tid om du går vidare i rekryteringsprocessen.
All annonsförsäljning undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Verksamhetschef Maria König
Verksamhetschef Marita Almgren
0703807329
Verksamhetschef Eldrin Khan
Verksamhetschef Ida Grenängen
Chef Äldreboende Titti Tedenryd
070-2654354
HR-koordinator Anna Andersson
073-395 21 66
Emanuel Södervall, Divisionschef LSS
073-4478725
Maria König, Sjuksköterska, gruppledare HSL-team
0701-647328
Elzbieta Durling, Verksamhetschef
070-164 74 36
Gordana Rajkovic, Bitr. verksamhetschef
070-164 74 37