OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vem söker vi?
Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet från arbete inom servicenäringen. Kanske har du jobbat på hotell/restaurang eller i en serviceinriktad roll i en annan bransch med mycket kundkontakt? Du bör också ha erfarenhet från administrativt arbete och om du har haft en arbetsledande roll sedan tidigare ser vi det som meriterande men inget krav.
Arbetsuppgifter
Som gruppledare har du som främsta uppgift att tillsammans med ansvariga chefer hos vår kund se till att dina kollegor har rätt förutsättningar att genomföra det dagliga arbetet på bästa möjliga sätt. I rollen arbetar du i driften som receptionist vid frånvaro av ordinarie personal. Du kommer stötta cheferna att leda ett härligt och sammansvetsat team mot gemensamt mål samtidigt som du bibehåller en hög servicenivå.
Du kommer att samordna bemanningen på flertalet kontor i regionen. Andra arbetsuppgifter som ingår är schemaläggning och resursplanering. Det ingår i också ditt ansvar att utveckla och upprätthålla en god kommunikation med kunder och medarbetare.
Din arbetsdag kommer att vara ute hos kunder eller på regionkontoret, beroende på hur bemanningen för dagen ser ut. Rollen vi erbjuder ger dig möjlighet att växa och utvecklas inom företaget.
Som person är du flexibel, prestigelös och ser lösningar i stället för problem. Du har lätt för att samarbeta och inger förtroende.
För att lyckas i rollen är det ett krav att du:
- Har erfarenhet från servicenäringen
- Har erfarenhet från administrativt arbete
- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Har god datorvana och en färdighet för att snabbt sätta dig in i nya system
- Har körkort (egen bil inget krav)
Provanställning 6 månader med god chans till förlängning hos kund.
Lön enligt kollektivavtal
Start i slutet av augusti