Gruppledare till call-center

Arbetsbeskrivning

Inspirerande Gruppledare sökes till Taxi Stockholms Call-Center Tycker du om att hålla ett högt tempo, kan service management och trivs i en föränderlig arbetsmiljö?Är du duktig på att coacha din personal och få dem att växa?Som gruppledare på Taxi Stockholm ansvarar du för en personalgrupp på ca 20 operatörer och tillsammans arbetar ni för att nå våra uppsatta mål.Här kommer du även att ingå i ett team tillsammans med åtta andra gruppledare.Dina främsta arbetsuppgifter: *Coacha personalen i call-centret *Ansvarar för schemat, gällande avvikelser och eventuella ändringar *Ansvar för din grupps utveckling, när det gäller att hålla i enskilda samtal, gruppmöten, utvecklingssamtal och lönesättning *Driva mindre projekt *Fungerar som ett stöd för andra funktioner i call-centret Vi söker kandidater med följande erfarenhet: *Har ca 2 års erfarenhet av att coacha och leda personal *Är van vid att använda telefonen som ett arbetsredskap *Har arbetat tidigare i ett call-center eller liknande miljö Önskade personliga egenskaper: *Positiv livssyn och mycket bra förmåga att skapa goda relationer *Stresstålig *En lagspelare som dina kollegor känner stort förtroende för *Tycker om att arbeta mot mål och att få människor att växa Vill du ta chansen och bli en del av Taxi Stockholm?Ansökan Sista ansökningsdag: 2010-01-29 Ange referens: Gruppledare LönEnligt överenskommelse Taxi Stockholm är Stockholms i särklass bästa taxiföretag.Med ca 930 anslutna egna företagare sysselsätter vi ca 1 500 bilar och 4 300 personer i verksamheten.Tillsammans omsatte vi ca 1, 7 miljarder kronor 2008.Taxi Stockholm, som har betjänat stockholmarna sedan 1899, har en stark ekonomi och arbetar idag med ett tekniskt mycket avancerat trafikledningssystem.Vår marknadsposition ger oss goda möjligheter att utveckla vår affärsverksamhet.Taxi Stockholm är ett modernt och välskött tjänsteföretag som omvittnat är uppskattat av kunderna.Vi är totalt 180 medarbetare i vår beställningscentral och tillsammans tar vi emot ungefär 20 000 samtal per dygn.Vi har öppet dygnet runt, 365 dagar om året.För oss är medarbetarna alltid i fokus och arbete med friskvård och ergonomi en självklarhet.Tillsammans med våra förare så arbetar vi i växeln för att ge våra kunder ett trevligt bemötande och Stockholms bästa reseupplevelse.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010