OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en grym säljare, som levererar goda resultat, som vill jobba med ledarskap och som utöver leverera goda siffror även vill lära andra hur man göra det och coacha dem till framgång? Då kan det vara dig vi söker.
Vad är ditt ansvar?
Först och främst kommer du få lära dig vår försäljningsprocess, det gör du mest effektivt genom att sälja själv i början. När du kommit in i försäljningen och du förstår vad som krävs för att lyckas hos oss är du redo att rekrytera ditt team av säljare för att sedan ansvara för försäljningen runt om i nordvästra Skåne. Ni kommer boka och genomföra kundbesök hemma hos kunden. Du coachar och stöttar ständigt dina säljare till att utvecklas och prestera på topp. I tjänsten ingår även planering, rapportering, budgetansvar samt rekrytering av nya medarbetare till ditt team. Det är en operativ tjänst och du förväntas vara ute på fält med dina säljare i en närvarande roll. Eftersom vi jobbar med uppsökande försäljning, hemma hos våra kunder. Arbetstider på eftermiddagar och kvällar.
Vet du med Dig att det är Dig som vi kommer behöva ha med för att fortsätta vårt byggande och vår expandering? Hör av Dig direkt till oss så kanske Du är en av dem vi kallar in till en personlig intervju!
Detta får den som vi rekryterar:
- Goda utvecklingsmöjligheter
- Chansen att utveckla ett eget dreamteam
- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak
- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort. Vår resetävling som bar av till Spanien i augusti tex.
- Teamevents varje månad
- Intern vidareutbildning i försäljning och ledarskap
Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.
Vem tror vi att du är?
- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.
- En person som har dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna F2F, med goda resultat.
- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.
- En glädjespridare som älskar det sociala mötet, med såväl kunder som kollegor.
- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.
- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.
Möjligheterna i vårt företag:
Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.
Vid frågor kontakta Antonio Ricci, Regional Försäljningschef.
Mobilnummer 0733-470040, E-post: Antonio.ricci@Gardaalarm.se
Kontaktpersoner på detta företaget
My Johansson
0765-03 00 33
Pablo Suarez
David Palsten
Henrik W Malmquist
0734-47 30 47